Przetargi.pl
Zakup benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe.

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 415 261 , fax. 523 415 781
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 415 261, fax. 523 415 781
    REGON: 12513262005110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl; zakładka: zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe. 2. Szacunkowa ilość paliwa jaką Zamawiający planuje kupić w okresie 36 miesięcy wynosi: 38 200 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz 5 400 litrów oleju napędowego ON. 3. Oferowane Zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). 4. Zakup paliwa będzie dokonywany w formie bezgotówkowej i bez rachunku, za pomocą elektronicznych kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur/rachunków wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe. 5. Wykonawca zobowiązuje się stosować w trakcie obowiązywania umowy cenę równą cenie za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji benzynowej w dniu tankowania pomniejszoną o udzielony rabat od łącznej wartości za nabyte paliwa. 6. Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji – data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania. 7. Wykonawca zobowiązuje się zamieszczać na fakturze/rachunku lub załączniku do faktury/rachunku stanowiącym integralną część faktury/rachunku, informację o cenie 1 litra paliwa na stacji benzynowej w dniu tankowania. 8. Termin zapłaty zbiorczej faktury/rachunku za wykonany i odebrany przedmiot umowy wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury/rachunku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w wykazie samochodów uprawnionych do tankowania. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy. 10. Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia karty elektroniczne uprawniające do tankowania paliwa w liczbie 20 szt. Zgodnie z wyborem Zamawiającego karta paliwowa może uprawniać do tankowania samochodu służbowego lub kanistra do eksploatowanych urządzeń spalinowych przez Oddział Regionalny KRUS oraz podległe Placówki Terenowe. 11. W przypadku zmiany wykazu samochodów uprawnionych do tankowania paliwa, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca w terminie 10 dni zobowiązany jest do wydania kart paliwowych do nowych samochodów bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego w celu zastrzeżenia karty oraz dodatkowo do niezwłocznego dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenia utraty karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny pojazdu, na który została wystawiona. Potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej będzie dokonywane wyłącznie w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się ponosić odpowiedzialność za wszelkie transakcje dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty, do momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie lub kradzieży karty. 14. W terminie 7 dni od daty zgłoszenia utraty, kradzieży lub zniszczenia karty, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową kartę bez dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony - Formularz oferty (wg wzoru Rozdział II SIWZ); 2) Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6) W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 9) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą na zasoby, którego powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania. 10) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 11) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa, powyżej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów. 12) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach