Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2020-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 13820000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatury medycznej – termocyklera dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury medycznej – termocyklera dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem oraz szkoleniem dla minimum 2 osób z zakresu obsługi przedmiotu umowy, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest terminem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do wykonywania badań Angio-OCT oraz perymetru komputerowego
Dodano: 2024-02-16 - D/38/2023 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla WCSM oraz jednorazowych materiałów medycznych dla różnych jednostek UO
Dodano: 2023-08-29 - TP.D.CS.21.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch automatycznych myjni endoskopowych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-10 - TP.D.CS.17.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni-dezynfektorów do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa monitora głębokości znieczulenia z oprogramowaniem i elektrodami
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa 10 000 szt. ubrań chirurgicznych w rozmiarach S-XXXL
Dodano: 2022-01-04 - Dostawa 10 szt. łóżek szpitalnych
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa i zamontowanie 3 szt kardiomonitorów EMTEL FX 3000 oraz centrali monitorującej FX3000C
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa 4 ssaków SO4
Dodano: 2021-12-22