Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zielonego w Parku Papieskim – etap 1

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, E. Bojanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618130011 , fax. +48618130097
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    E. Bojanowskiego 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. +48618130011, fax. +48618130097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zielonego w Parku Papieskim – etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ,, Wykonanie alejek z zagospodarowaniem elementów małej architektury i nawierzchni bezpiecznej’ a) przygotowanie terenu, oczyszczenie terenu z resztek biologicznych, budowlanych przesadzenie 17 drzew we wskazane miejsce w parku oraz usuniecie 5 zgodnie z Dodatkiem nr 2 b) wykonanie alejek A-1, A-1.1, A-1.1b, A-1.2, A-2, A-2.2, A -3, A-4, A-4.1, A-5 na podstawie Dodatku nr 2 w szczególności zgodnie z rysunkami 2, 3a-5h c) wykonanie pergoli cieniującej o konstrukcji stalowej z elementami na podstawie rysunków K01 – K03 w Dodatku nr 1 d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na placu zabaw zgodnie z Dodatkiem nr 1, a w szczególności z rysunkiem nr A1 oraz rysunkiem nr A8. e) demontaż wraz z utylizacją 20 istniejących ławek oraz zakup, dostawa i montaż 35 ławek (w tym 6 ławek bez oparcia), przeniesienie 3 istniejących ławek w nowe miejsce - zgodnie z Dodatkiem nr 1 a w szczególności rysunków nr A1 oraz Dodatek nr 3. f) demontaż wraz z utylizacją 16 istniejących koszy na śmieci oraz zakup, dostawa i montaż 24 koszy na śmieci zgodnie z Dodatkiem nr 1 a w szczególności rysunków nr A1 oraz Dodatek nr 3. g) zakup, dostawa i montaż stojaków na rowery przy PUMPTRUCK (6 szt.) – Dodatek nr 1 – plansza nr A1 oraz Dodatek nr 3. h) zakup, dostawa i montaż 4 słupków parkingowych chowanych ręcznie od strony ul. Żabikowskiej na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunków nr A1 oraz Dodatek nr 3. i) zakup, dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej od strony ul. Żabikowskiej na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunków nr A1 oraz Dodatek nr 3. j) zakup, dostawa i montaż 26mb słupków ograniczających wydepty połączonych łańcuchem na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunku nr A3 oraz Dodatek nr 3. k) zakup, dostawa i montaż 3 hoteli dla owadów na podstawie Dodatku nr 1 i w szczególności rysunku nr 3 oraz Dodatek nr 3. l) wykonanie placu manewrowego wraz z siedziskiem, na podstawie Dodatku nr 1 i Dodatku nr 2 – w szczególności rysunku nr 6 m) wykonanie nawierzchni grysowej wokół 13 urządzeń rekreacyjno – sportowych na podstawie Dodatku nr 1 a w szczególności rysunków nr A1. n) wykonanie bezpiecznych górek na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunków nr A5 , A7 oraz A8. o) wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunków nr A1 i A8. p) zmiana lokalizacji 2 bujaków w wyznaczone miejsce na placu zabaw na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunków nr A1. q) montaż furtki łączącej istniejący plac zabaw z bezpiecznymi górkami, na podstawie Dodatku nr 1, w szczególności rysunku nr A1. r) zabezpieczenia istniejącej zieleni zgodnie z Dodatkiem nr 6 CZĘŚĆ II ,, Wykonanie pumptrucka’’ a) wykonanie pumptruck’a na podstawie Dodatku nr 1 w szczególności rysunków A1 i A9-A-10 w Dodatku nr 1 oraz Dodatku nr 2 w szczególności rysunku nr A7. b) zabezpieczenia istniejącej zieleni zgodnie z Dodatkiem nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) dla Części 1 w kwocie 3000 zł b) dla Części 2 w kwocie 1500 zł 2. W sytuacji składania oferty na obie części Wykonawca składa wadium w wysokości będącej sumą obu części. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. 7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego: Pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń. 8. Wykonawca ma prawo złożyć wadium ( w tym oryginał dokumentu wadialnego ) przed złożeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu oferty wedle swojego wyboru, z zastrzeżeniem, że musi dochować dla złożenia wadium termin dla jego wniesienia. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem XIII pkt. 14 SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII pkt. 10 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg. Załącznika nr 6 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdząjące, że powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (we własnym interesie powinien to zrobić) - oryginał wadium w formie niepieniężnej ( w formie pieniężnej zaleca się złożenie dowodu przelewu ). Do złożenie przed złozeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu ale zawsze przed upływem terminu do składania ofert. - pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców (np. tzw konsorcjum ) wraz z ofertą, - opcjonalnie, zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci o którym mowa w pkt VIII pkt 2 SIWZ (wg. Załącznika nr 7 do SIWZ); chodzi o podmiot z art. 22a ustawy Pzp wraz z ofertą - kosztorysy ofertowe - dokumenty potwierdzające uprawnienia do podpisania oferty ( reprezentowania w postępowaniu ) jeżeli nie wynika to z danych w stosownym rejestrze czy ewidencji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach