Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brennej przy ulicy Góreckiej 224 – zadanie nr 2 Wiata wraz z dojściem oraz zadanie nr 3 Transgraniczny ogród zielin

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brennej przy ulicy Góreckiej 224 – zadanie nr 2 Wiata wraz z dojściem oraz zadanie nr 3 Transgraniczny ogród zielin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brennej przy ulicy Góreckiej 224 – zadanie nr 2 Wiata wraz z dojściem oraz zadanie nr 3 Transgraniczny ogród zielin” zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowanymi przez firmę ConceptPro Michał Szafarczyk, z siedzibą Os. Księcia Władysława 6C/8, 44-240 Żory, stanowiącymi załącznik do SIWZ. 2. Inwestycja obejmuje budowę zwartego zespołu obiektów małej architektury na obszarze zielonym zlokalizowanym na południowy - wschód od budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Brennej przy ulicy Góreckiej 224. Projektowane zagospodarowanie zakłada wykonanie wiaty o konstrukcji drewnianej wraz z dojściami o nawierzchni żwirowej oraz transgranicznego ogrodu zielin na potrzeby realizacji zajęć na wolnym powietrzu. Zakres rzeczowy obejmuje: a) wykonanie wiaty o konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 32m2, b) wykonanie nawierzchni żwirowej przy wiacie, o powierzchni 80m2 wraz z wykonaniem obrzeży betonowych o łącznej długości 70mb, c) dostawę 6 stołów i 6 ławek z drewna rdzeniowego, d) dostarczenie i montaż 11 ławek parkowych, e) dostawę i montaż 3 śmietników parkowych, f) dostawę i montaż pergoli drewnianej, g) dostarczenie i montaż 5 skrzyni warzywnych, h) dostarczenie i montaż 9 stolików ogrodniczo-warsztatowych, i) dostarczenie 50 szt. tabliczek z nazwami roślin, j) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 14m2 wraz z wykonaniem obrzeży betonowych o łącznej długości 83mb, k) wykonanie nawierzchni żwirowej w ogrodzie zielin, o powierzchni 117m2 wraz z wykonaniem obrzeży betonowych o łącznej długości 190mb, l) przygotowanie podłoża, dostawa i rozścielenie ziemi roślinnej oraz wykonanie trawników siewem przy uprawie ręcznej, ł) wykonanie nasadzeń drzew oraz roślin do skrzyń warzywnych i w miejscach wytyczonych w projekcie w ilościach określonych w przedmiarach, m) dostawę i montaż dwóch tablic dwustronnych (informacyjnej i regulaminowej). 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brennej przy ulicy Góreckiej 224 – Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3” 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego - oryginał dokumentu należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodność z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach