Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni turystyczno – rekreacyjnej przy szlakach pieszych i rowerowych w miejscowości Górzanka

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni turystyczno – rekreacyjnej przy szlakach pieszych i rowerowych w miejscowości Górzanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego budynku rekreacyjno-turystycznego na dz. nr ew. 4/9 w m-ci Górzanka w formie systemowego kontenera podzielonego na 4 segmenty. Zakres obejmuje zarówno dostawę jak i montaż na projektowanych stopach fundamentowych. Budynek będzie pełnić funkcję zaplecza rekreacyjno – turystycznego umożliwiającego krótki odpoczynek, schronienie przed deszczem dla turystów i gości gminy. Projektuje się wykonanie budynku ogólnodostępnego budynku rekreacyjno turystycznego o wymiarach 6,06 x 9,76m. Wysokość budynku licząc od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku, do najwyższego punktu dachu wynosi 3,17 m. Obiekt projektuje się jako parterowy o konstrukcji stalowej z systemowych kontenerów, przekryty stropodachem. Ściany przewidziano jako warstwowe wykończone blacha płaską. Zaprojektowano dach płaski (stropodach systemowy) o spadku połaci ok. 2st., projektuje się pokrycie dachu blachą trapezową w kolorze grafitowym. Elewacje budynku projektuje się wykończyć blachą stalową, ocynkowaną i powlekaną w kolorze jasnym szarym. Okna wykonane z PCV, drzwi wejściowe stalowe. Budynek będzie trwale związany z gruntem na fundamencie i podłączony zostanie do sieci energetycznej i wodno kanalizacyjnej. Budynek posiadać będzie instalację elektryczną oświetleniową oraz instalację gniazd wtykowych. Dodatkowo zamontowane zostaną grzejniki elektryczne – w celu zabezpieczenia przed zamarzaniem. Wykonana zostanie wentylacja elektryczna, instalacja wodna wykonana z rur PP, instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV. Wyposażenie sanitariatów stawić będą (muszla klozetowa, umywalka, elektryczny podgrzewacz wody, lustro z półką, uchwyt na papier toaletowy, bojler, natrysk). Na zewnątrz budynku zostanie ułożona kostka brukowa: taras wykończony kostką brukową wraz z wjazdem dla osób niepełnosprawnych, stanowiska postojowe oraz ciągi pieszych. Zamontowany będzie 6 stanowiskowy stojak na rowery, dwa ławostoły betonowe oraz lampa uliczna parkowa wykorzystująca energię z OZE (lampa solarna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Nowy BFG S.A. 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach