Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg
- Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
ul. Wiejska 2
38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
REGON: 00068756300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni turystyczno – rekreacyjnej przy szlakach pieszych i rowerowych w miejscowości Górzanka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego budynku rekreacyjno-turystycznego na dz. nr ew. 4/9 w m-ci Górzanka w formie systemowego kontenera podzielonego na 4 segmenty. Zakres obejmuje zarówno dostawę jak i montaż na projektowanych stopach fundamentowych. Budynek będzie pełnić funkcję zaplecza rekreacyjno – turystycznego umożliwiającego krótki odpoczynek, schronienie przed deszczem dla turystów i gości gminy. Projektuje się wykonanie budynku ogólnodostępnego budynku rekreacyjno turystycznego o wymiarach 6,06 x 9,76m. Wysokość budynku licząc od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku, do najwyższego punktu dachu wynosi 3,17 m. Obiekt projektuje się jako parterowy o konstrukcji stalowej z systemowych kontenerów, przekryty stropodachem. Ściany przewidziano jako warstwowe wykończone blacha płaską. Zaprojektowano dach płaski (stropodach systemowy) o spadku połaci ok. 2st., projektuje się pokrycie dachu blachą trapezową w kolorze grafitowym. Elewacje budynku projektuje się wykończyć blachą stalową, ocynkowaną i powlekaną w kolorze jasnym szarym. Okna wykonane z PCV, drzwi wejściowe stalowe. Budynek będzie trwale związany z gruntem na fundamencie i podłączony zostanie do sieci energetycznej i wodno kanalizacyjnej. Budynek posiadać będzie instalację elektryczną oświetleniową oraz instalację gniazd wtykowych. Dodatkowo zamontowane zostaną grzejniki elektryczne – w celu zabezpieczenia przed zamarzaniem. Wykonana zostanie wentylacja elektryczna, instalacja wodna wykonana z rur PP, instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV. Wyposażenie sanitariatów stawić będą (muszla klozetowa, umywalka, elektryczny podgrzewacz wody, lustro z półką, uchwyt na papier toaletowy, bojler, natrysk). Na zewnątrz budynku zostanie ułożona kostka brukowa: taras wykończony kostką brukową wraz z wjazdem dla osób niepełnosprawnych, stanowiska postojowe oraz ciągi pieszych. Zamontowany będzie 6 stanowiskowy stojak na rowery, dwa ławostoły betonowe oraz lampa uliczna parkowa wykorzystująca energię z OZE (lampa solarna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Nowy BFG S.A. 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu kładki przez potok bez nazwy w m. Pustynia w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów – Baranów Sandomierski – Mielec – Dębica w km 59+602
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec - Rzochów- Przyłęk - Ostrowy Tuszowskie - Podtrąba w km 13+140 do km 14+708 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie
Dodano: 2024-04-17 - Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
Dodano: 2024-04-11 - „Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.
Dodano: 2024-04-11 - „Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) remont placu i parkingu, przełożenie sieci, rozbiórka budynku i wiaty w RDW Stalowa Wola”- etap I. - II postępowanie
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja dachu i elewacji budynku Małej Sceny.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Świerczów na dz. o nr. ewid oraz w obrębie Nowa Wieś na dz. o nr ewid. 1019
Dodano: 2024-04-09 - Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jedlicze
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2, 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowości Turbia
Dodano: 2024-04-04