Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK” Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w formie zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu koncepcja „Zagospodarowania otoczenia obiektu budowlanego pełniącego funkcje kulturalne (Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku) -Rynek w Lądku”. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu zagospodarowania, zgłoszenie robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Inwestycja będzie realizowana na działkach będących własnością Gminy (601/1, 601/5) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU). Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja projektowa oraz realizacja robót. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia; opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż uwzględniającej wymagania zawarte w Rozporządzeniu , dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia, uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia; opracowanie w układzie kosztorysowym przedmiarów robót dla wszystkich branż; wykonanie kalkulacji robót z podaniem podstawy wyceny i składników cenotwórczych; opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Budowlanych dla wszystkich branż; uzyskania zgody urzędowej na wycinkę drzew, w przypadku, gdy drzewo koliduje z planowanym zagospodarowaniem terenu lub ze względu na ich stan zdrowotny; opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej drzew znajdujących się w obszarze rewitalizacji; przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy; uzyskanie niezbdnych uzgodnień realizacji zadania zgodnie z wykonaną dokumentacją; wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powstałych obiektów; Uzyskanie, jeśli będzie to wymagane, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. Wykonawca na poszczególnych etapach wykonywania dokumentacji (projekt budowlany, projekt wykonawczy) powinien uzyskać akceptacje zamawiającego odnośnie zastosowanych w projekcie rozwiązań (rozplanowania przestrzennego, formy, użytych materiałów, itp.). Ogólna charakterystyka terenu przyszłej inwestycji. Obiekty budowlane – kiosk prasowy, jeden przystanek autobusowy, pomnik, fontanna, Obiekty małej architektury –pomnik, fontanna, ławki Układ komunikacyjny – rynek znajduje się u zbiegu ulic, otoczony jednokierunkową drogą wojewódzką. Komunikacja istniejąca zapewnia dwa dojazdy dla autobusów pasażerskich do przystanków. Zieleń – na działkach znajduje się zieleń niska i wysoka. Instalacja elektryczna - na działkach znajduje się instalacja świetlna - lampy uliczne. Instalacja wodociągowa – na działkach znajduje się przyłącze wodociągowe do fontanny, pompy i hydrantu. Instalacja kanalizacji sanitarnej – na działkach znajduje się przyłącze kanalizacji sanitarnej. Instalacja kanalizacji deszczowej – na działce znajduje się kanalizacja deszczowa Instalacja melioracyjna – na działce nie znajdują się urządzenia melioracyjne. Zestawienie powierzchni Powierzchnia placu - 2245 m2 Powierzchnia utwardzona – 1510 m2 Powierzchnia zieleni - 735 m2 Powierzchnia przystanku autobusowego - 173 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: „Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.15.2019” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
Dodano: 2024-03-27 - Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
Dodano: 2024-03-27 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Belęcinie
Dodano: 2024-03-26 - Zagospodarowanie plaży w Ślesinie
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 w Siekierkach Wielkich -formuła zaprojektuj/wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2053P Nieczajna – Kowalewko
Dodano: 2024-03-24 - „Budowa ul. Świerkowej w Nowym Tomyślu”
Dodano: 2024-03-21 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-03-21 - Remont odcinkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Obornickiego
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia przejść dla pieszych oraz sygnalizacji świetlnej w miejscowości Pobiedziska
Dodano: 2024-03-20