Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasta Stargard w roku 2020

Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 834 18 30 , fax. 91 834 18 35
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
    ul. Pierwszej Brygady 35
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 834 18 30, fax. 91 834 18 35
    REGON: 32127718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasta Stargard w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowywanie przez „Wykonawcę” wszystkich odpadów komunalnych, pochodzących od właścicieli nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi (GSGOK) na terenie gminy miasta Stargard. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Minimalny poziom wymaganych standardów określono poniżej. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli, wykonawca wykaże, że posiada wpis na listę funkcjonujących instalacji spełniających wymagania dla instalacji komunalnych, które zostały oddane do użytkowania i posiadają wymagane decyzje pozwalające na przetwarzanie odpadów, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt 1 ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XI SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia sporządzony zgodnie z zaleceniami wskazanymi w ust. 3. Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2a do SIWZ; Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XI pkt 2 SIWZ); Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferta wykonawcy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego należy wypełnić Formularz oceny jakości usług stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium. Ww. dokument należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach