Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1377 R Przybyszówka – Rudna Mała – Zaczernie – Nowa Wieś w km 4+010 do 4+330 w miejscowości Rudna Mała. Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1381R Budy Głogowskie – Mrowla – budowa chodnika w km 2+215 do 2+396 oraz 2+885 do 3+020 w miejscowości Budy Głogowskie. Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1213R Widełka - Przewrotne - Hucisko w km 7+675 do 7+975 w miejscowości Przewrotne. Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna – budowa chodnika w km 6+744 do 7+060 w miejscowości Pogwizdów Stary.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 12575570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1377 R Przybyszówka – Rudna Mała – Zaczernie – Nowa Wieś w km 4+010 do 4+330 w miejscowości Rudna Mała. Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1381R Budy Głogowskie – Mrowla – budowa chodnika w km 2+215 do 2+396 oraz 2+885 do 3+020 w miejscowości Budy Głogowskie. Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1213R Widełka - Przewrotne - Hucisko w km 7+675 do 7+975 w miejscowości Przewrotne. Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna – budowa chodnika w km 6+744 do 7+060 w miejscowości Pogwizdów Stary.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAKRES ZAMÓWIENIA: ZADANIE NR 1: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 272 m; - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 80m2; - roboty ziemne – 262,4 m3; - wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki – 54,4 m2; - wykonanie studni ściekowych – 6 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 24 mb; - wykonanie przepustów – 5mb; - wykonanie obudowy wlotu/wylotu – 5m3; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 272 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 275mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 408 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 408 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 408 m2; - umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi – 826m2; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na zjazdach – 10m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 8 m3; - ustawienie barier wygradzających ruch pieszy – 230 mb. ZADANIE NR 2: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 321 m; - rozebranie krawężników – 15 mb; - rozebranie obrzeży – 10 mb; - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 44m2; - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 15m2; - rozebranie przepustów pod zjazdami – 68 mb; - roboty ziemne – 543 m3; - wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki – 64,2 m2; - ułożenie kanału fi40cm – 321 mb; - wykonanie studni rewizyjnych – 11 szt; - wykonanie studni ściekowych – 7 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 14 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 321 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 327mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 481,5 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 481,5 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 481,5 m2; - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej – 23 m2; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na zjazdach – 180m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 23 m3. ZADANIE NR 3: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 300 m; - rozebranie przepustów pod zjazdami – 24 mb; - rozebranie betonowych ścianek czołowych – 1 m3; - roboty ziemne – 500 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni – 150 m2; - ułożenie kanału fi40cm – 303 mb; - wykonanie studni rewizyjnych – 7 szt; - wykonanie studni ściekowych – 7 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 14 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 300 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 303 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 450 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 450 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 450 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 12 m3. ZADANIE NR 4: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 316 m; - rozebranie krawężników – 26 mb; - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 50m2; - rozebranie przepustów pod zjazdami – 88 mb; - rozebranie betonowych ścianek czołowych – 3,3 m3; - roboty ziemne – 443,5 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni – 155 m2; - ułożenie kanału fi40cm – 320 mb; - wykonanie studni rewizyjnych – 7 szt; - wykonanie studni ściekowych – 6 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 12 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 316 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 319 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 474 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 474 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 474 m2; - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej – 40 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 20 m3. II. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: ZADANIE NR 1: - cięcie nawierzchni, - rozbieranie elementów drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod przepusty drogowe, krawężniki, obrzeża oraz studnie i płyty prefabrykowane, - montowanie części przelotowej przepustu, obudowy wlotu przepustu, studni, płyt prefabrykowanych, barier wygradzających ruch pieszy, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, - układanie nawierzchni z tłucznia, kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego, ZADANIE NR 2: - rozbieranie elementów drogi, - wywożenie gruzu, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod rów kryty, krawężniki, obrzeża, ściek przychodnikowy oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, studni i studzienek, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, - układanie nawierzchni z tłucznia, kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego ZADANIE NR 3: - cięcie nawierzchni, - rozbieranie elementów drogi, - wywożenie gruzu, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod rów kryty, krawężniki, obrzeża oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, studni i studzienek, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, pospółki stabilizowanej cementem, - układanie nawierzchni z tłucznia, kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego, ZADANIE NR 4: - cięcie nawierzchni, - rozbieranie elementów drogi, - wywożenie gruzu, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod rów kryty, krawężniki, obrzeża oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, studni i studzienek, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, pospółki stabilizowanej cementem, - układanie nawierzchni z tłucznia, kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego. IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 2. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony: 1) metodą kalkulacji uproszczonej z określeniem cen jednostkowych oraz wartości dla wszystkich pozycji kosztorysu; 2) zgodnie ze wzorem stanowiącym Rozdział 3 SIWZ, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Kosztorysu ofertowego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie cen jednostkowych zawartych w sporządzonym kosztorysie ofertowym oraz ilości faktycznie zrealizowanych robót. 8. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy), 3. Kosztorys ofertowy, 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach