Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 426 778 931
- Data zamieszczenia: 2019-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5
90-921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, fax. 426 778 931
REGON: 32316300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabudowa części hallu na II piętrze budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt obejmuje wydzielenie części hallu przy głównej klatce schodowej na poziomie drugiego piętra na potrzeby magazynku podręcznego. Hall na tej kondygnacji przylega do pustki nad główną salą rozpraw i nie posiada żadnych wejść dla interesantów Sądu. W związku z brakiem powierzchni magazynowej projektuje się wydzielenie części o powierzchni ok. 40 m2 na potrzeby magazynku podręcznego akt sądowych. Ze względu na reprezentacyjny charakter hallu projektuje się ściankę lekką z płyt GK na ruszcie stalowym z podziałami nawiązującymi do układu słupów i belek stropowych hallu. Przerwy pomiędzy ściankami wypełnione ślusarką aluminiową szkloną szkłem matowym o rysunku imitującym zdobienia słupów i pilastrów hallu. Zakres robót: - montaż ścianek działowych z płyt GK na ruszcie stalowym z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; - montaż ślusarki aluminiowej - drzwi wejściowe; - montaż ślusarki aluminiowej - imitacja słupów; - roboty instalacyjne elektryczne; - szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiOR, które stanowią Załącznik nr 1 i są integralną częścią niniejszej SIWZ, zwane dalej „robotami” lub „przedmiotem umowy” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2024-01-06 - Wymiana wykładziny na gres oraz malowanie ścian i sufitów w Oddziale ZUS Tomaszów Mazowiecki
Dodano: 2024-01-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-10-23 - roboty remontowo-budowlane w Sądzie Rejonowym w Łasku, w trzech budynkach w zakresie „OZNAKOWANIE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU, UL. KOLEJOWA 12 (...)
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-09-11 - Renowacja elewacji zabytkowego budynku plebanii, stanowiącej zaplecze administracyjno-mieszkalne Parafii Katolickiej pw. Św. Rocha w Rząśni
Dodano: 2023-09-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku sądu rejonowego w Łasku przy ul. Kolejowej 12
Dodano: 2023-08-20