Przetargi.pl
Wzmocnienie korpusu dróg gminnych w Nawojowej – 1. ul. Sikornik; 2. ul. Ks. Stanisława Kruczka; 3. ul. Podgórska w Nawojowej

Gmina Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
    Ogrodowa 2
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
    tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
    REGON: 49189252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie korpusu dróg gminnych w Nawojowej – 1. ul. Sikornik; 2. ul. Ks. Stanisława Kruczka; 3. ul. Podgórska w Nawojowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących: Wzmocnienia korpusu dróg gminnych w Nawojowej: I. ul. Sikornik; II. ul. Ks. Stanisława Kruczka; III. ul. Podgórska w Nawojowej. zgodnie z dokumentacją projektową zakres robót obejmuje w szczególności: Zadanie nr 1) a) wyrównanie istniejącej podbudowy z materiału znajdującego się na drodze i ułożenie górnej warstwy podbudowy pod warstwy bitumiczne; b) ułożenie warstwy nawierzchni mineralno – bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4 cm); c) ułożenie warstwy nawierzchni mineralno – bitumicznej (warstwa ścieralna gr. 4 cm); d) uformowanie, uzupełnienie pobocza mieszanką z kruszywa łamanego, skropienie asfaltem; e) ułożenie elementów betonowych odwodnienia na ławie betonowej, umocnienie i wyprofilowanie skarp odwodnienia. Zadanie nr 2) a) wyrównanie istniejącej podbudowy i ułożenie górnej warstwy podbudowy pod warstwy bitumiczne; b) ułożenie warstwy nawierzchni mineralno – bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4 cm); c) ułożenie warstwy nawierzchni mineralno – bitumicznej (warstwa ścieralna gr. 4 cm); d) uformowanie, uzupełnienie pobocza mieszanką z kruszywa łamanego, skropienie asfaltem; e) oczyszczenie i wyprofilowanie istniejącego odwodnienia liniowego; Zadanie nr 3) a) wyrównanie istniejącej warstwy wiążącej masą bitumiczną; b) ułożenie warstwy nawierzchni mineralno – bitumicznej (warstwa ścieralna gr. 5 cm); c) uformowanie, uzupełnienie pobocza mieszanką z kruszywa łamanego, skropienie asfaltem; d) Oczyszczenie i wyprofilowanie istniejącego odwodnienia liniowego. 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami; b) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu objętego umową; 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy fachowej i zasad technicznych. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania 1 – 3 500,00,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); - dla zadania 2 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); - dla zadania 3 – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.38.2019– zadanie nr ….”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.38.2019– zadanie nr ….” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach