Przetargi.pl
„Wynajem lokalu użytkowego i świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych na rzecz Przedszkola publicznego nr 1 i nr 2 w budynku Przedszkola publicznego nr 1 w Kamieniu Pomorskim ul. Wysockiego 3A, na lata 2019-2022”

Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3821142, 3823965 , fax. 913 825 028
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
    Stary Rynek 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3821142, 3823965, fax. 913 825 028
    REGON: 52835600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wynajem lokalu użytkowego i świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych na rzecz Przedszkola publicznego nr 1 i nr 2 w budynku Przedszkola publicznego nr 1 w Kamieniu Pomorskim ul. Wysockiego 3A, na lata 2019-2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Operator Gastronomiczny w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków całodziennych zobowiązuje się w szczególności do: 1) Przygotowywania posiłków dla dzieci przedszkolnych z wymogami i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia według jadłospisów dekadowych układanych przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 5 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Na jadłospisie winna widnieć gramatura, kaloryczność posiłków oraz podpis dietetyka. 2) Przygotowywania tzw. suchego prowiantu dla dzieci w dniach, w których wyjeżdżać będą na całodniowe wycieczki. W ramach suchego prowiantu muszą znaleźć się ciepłe napoje w termosach. 3) Wydawania posiłków na stołówce Przedszkola Publicznego Nr 1, tj. 8.30 – 9.00 - śniadanie 11.00 - 11.30 - zupa 13.00-13.30 – drugie danie 14.30 - podwieczorek 4) Dostarczenia na własny koszt i własnym środkiem transportu posiłków do Przedszkola Publicznego Nr 2, tj. 6.30 - 7.00 - dostawa śniadania do przedszkola 11.00 - 11.15 - dostawa zupy do przedszkola 13.00 - 13.15 – dostawa drugiego dania i podwieczorku. 5) Odbioru i utylizacji na własny koszt resztek pokonsumpcyjnych. 6) Odpowiedniego przygotowania stołówki (dotyczy PP 1) przed i po każdym posiłku (tj. mycia stołów, krzeseł i podłogi po każdym wydawanym posiłku, zdjęcia krzeseł ze stołów, ustawienie ich przy stołach, oraz mycia pomieszczeń i sprzętu. 7) Zwrotu pełnej stawki żywieniowej za posiłek (posiłki) niewydane z przyczyn leżących po stronie Operatora Gastronomicznego lub wydane w niepełnej porcji na podstawie protokołu sporządzonego przez dyrektora w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania protokołu. 2. W celu wykonania usług gastronomicznych i prowadzenia stołówki Operator Gastronomiczny przejmie w najem na czas trwania umowy pomieszczenia o łącznej powierzchni 38,96 m2 i będzie opłacał co miesiąc czynsz za najem pomieszczeń, oraz osobno ponosił koszty eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Kalkulację cenową stanowiącą załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach