Gmina Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 23-460 Józefów, ul. Kościuszki 37
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6878133 , fax. 084 6878133
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
ul. Kościuszki 37 37
23-460 Józefów, woj. lubelskie
tel. 084 6878133, fax. 084 6878133
REGON: 95036910300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej w Majdanie Nepryskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi metalowych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlami, szklone szkłem P4 od zewnątrz oraz 33,1 od wewnątrz, pochwyt i samozamykacz z funkcją AUTO-STOP wraz z obróbką tynkarską obustronnie. Profil min. 50 mm przy aluminium zimnym oraz min. 65 mm przy aluminium ciepłym. Kolor profilu - RAL 3016 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga udokumentowanie minimum 2 podobne zamówienia); wykonawcy składający ofertę wspólnie - warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; 3 - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c); 4 - oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, www.jozefow-m.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów stolarskich i ślusarskich
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa z montażem i obróbką drzwi i balustrady w pomieszczeniach Gminnej Biblioteki Publicznej w Dorohusku
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa i montaż automatycznych, dwuskrzydłowych drzwi przesuwowych - szt. 2.
Dodano: 2010-07-30 - Dostawa i montaż drzwi do budynku E-40 i G-35 w INS.
Dodano: 2010-01-27 - Dostawa wraz z montażem drzwi budynku Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk, ul. Doświadczalna 4 w Lublinie.
Dodano: 2009-09-15