Przetargi.pl
Wymiana przyłącza sanitarnego S-2 z przykanalikami P6, P7, P8, P9 oraz studni S1-2 z przykanalikami P1 P2A, P3 i P5 na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu - ETAP III

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana przyłącza sanitarnego S-2 z przykanalikami P6, P7, P8, P9 oraz studni S1-2 z przykanalikami P1 P2A, P3 i P5 na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana przyłącza sanitarnego S-2 z przykanalikami P6, P7, P8, P9 oraz studni S1-2 z przykanalikami P1, P2A, P3 i P5 na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu – ETAP III 1.1 Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych; b) zdjęcie ziemi roślinnej w miejscu prowadzonej kanalizacji; c) wykonanie robót ziemnych; d) demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych lub żeliwnych wraz ze studzienkami; e) ułożenie przyłącza od S-2.1 do S-2.4 oraz przykanalików; f) wykonanie studni S1-2 oraz przykanalików; g) odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych, ciągów pieszo – jezdnych oraz terenów zielonych. Przewiduje się przesadzenie krzewów w inną lokalizację, (wszystkie nasadzenia krzewów nad siecią kanalizacyjną, powinny być przesadzone); h) zabezpieczenie drzew i krzewów podczas wykonywania prac; i) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telefonicznych; j) oznakowanie trasy kanału taśmą; k) oznakowanie związane z organizacją ruchu zastępczego; l) odwodnienie wykopów, umocnienie ścian wykopów; m) próby i testy sieci; n) prace należy prowadzić na czynnej sieci kanalizacji, dlatego należy przewidzieć tymczasowe odprowadzanie/przepompowywanie ścieków; o) z uwagi na prowadzenie przykanalików P8 i P9 pod podjazdem dla osób niepełnosprawnych, przewiduje się wykonanie tych robót metodą bezrozkopową (przewiert). Przyjęto wprowadzenie odcinka rury spustowej żeliwnej do piwnic budynku, stąd przewiertem pod podjazdem dla nsp, przejście odcinka instalacji kanalizacji zewnętrznej do studzienki. Ostateczny sposób przejścia, szczególnie dla P8, zostanie określony w trakcie realizacji inwestycji. Przyjęto wymianę odcinka na długości ok. 1,5m z wymianą czyszczaka żeliwnego; p) umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopu, oczyszczenie kanałów, zabezpieczenie przed napływem ścieków, tymczasowe odprowadzenie ścieków oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; q) organizacja ruchu zastępczego na czas budowy przyłączy, w tym: znaki drogowe, zapory drogowe U-20c, barierki ochronne, lampy ostrzegawcze, kładka tymczasowa dla pieszych, uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji itp. oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; r) wywóz materiałów z demontażu oraz robót ziemnych; s) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych; t) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem); u) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki/wykopów w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych; v) opracowanie planu BIOZ; 2. UWAGI: a) Wykonawca usunie w sposób docelowy i skuteczny wszelkie szkody i awarie powstałe w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie w pasie drogowym przyległych ulic, trawników i chodników zniszczonych podczas wykonywania prac; b) Koszty za wywóz gruzu i urobku oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; c) koszty związane z zabezpieczeniem drzew i przesadzeniem krzewów ponosi Wykonawca; d) Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem oraz ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny; e) W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia nad i podziemnego terenu od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela; f) do zakresu Wykonawcy wchodzi również zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy; g) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich; h) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych; i) roboty towarzyszące/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych; 3. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacyjnej budynku DS. Dwudziestolatka funkcjonującego 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z najemcami lokali usługowych (apteka, Polger). Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika oraz najemców lokali usługowych o utrudnieniach związanych z planowanymi przepięciami węzłów sanitarnych. W trakcie prowadzenia robót obiekt musi mieć możliwość korzystania z węzłów sanitarnych wobec powyższego należy przewidzieć przepompowywanie ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanego przez Zamawiającego przedmiaru robót – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach