Przetargi.pl
„Wymiana indywidualnych źródeł ciepła oraz budowa instalacji OZE w Gminie Magnuszew” – III części

Gmina Magnuszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 217 105 , fax. 486 217 025
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Magnuszew
    ul. Saperów 24
    26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    tel. 486 217 105, fax. 486 217 025
    REGON: 67022383000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana indywidualnych źródeł ciepła oraz budowa instalacji OZE w Gminie Magnuszew” – III części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wymiana indywidualnych źródeł ciepła oraz budowa instalacji OZE w Gminie Magnuszew” – III części poprzez zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła zaopatrujących budynki mieszkalne na terenie Gminy Magnuszew. 2. W celu poprawienia efektywności energetycznej budynków, w zakresie niniejszego zamówienia należy: 2.1 Przeprowadzić prace projektowe na bazie PFU oraz przeprowadzić prace budowlano montażowe. Całość prac polega na: wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, jeżeli będzie wymagany po ekspertyzach, projekt wykonawczy z podziałem na branże, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, dokumentację powykonwczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie wykonywania robót) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń,w tym prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonanie prawomocnego zgłoszenia wykonywanych prac jeżeli dotyczy jak również pozwolenia na użytkowanie z PINB jeśli będą wymagane obowiązującymi przepisami prawa, wykonaniu prac zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w PFU dla zaprojektowania i wykonania budowy, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami, regulującą działalność obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach; 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniżej wymienionych typów instalacji: Część I: Kotły: • 59 kotły na pellet o minimalnych mocach 15kW, 20kW, 25kW; • 4 kotły zgazowujące drewno o min. mocach 17kW, 32kW; • 7 kotłów gazowych o min. mocach 12kW, 17kW, 24kW; • 4 kotły olejowe o min. mocach 19 kW; Część II: Pompy ciepła: • 4 pompy ciepła gruntowe o min. mocach 12kW, 14,5kW, 18kW,20kW, • 2 pompy ciepła typu powietrze- woda o min. mocach 8kW, 12kW. Część III: Panele fotowoltaiczne: • 37 instalacji paneli fotowoltaicznych o min. mocach 3kWp, 4kWp, 5kWp, 8kWp. Instalacje kotłów (na pellet, zgazowujące drewno, gazowe i olejowe) usytuowane będą wewnątrz budynków mieszkalnych w pomieszczeniach przeznaczonych do tego celu (tzw. kotłowniach, pomieszczeniach gospodarczych budynku). Instalacje paneli fotowoltaicznych usytuowane będą na dachach budynków mieszkalnych. Ponadto, dopuszcza się możliwość montażu instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych na garażach, tarasach oraz budynkach gospodarczych. Instalacja geotermalnej pompy ciepła usytuowana będzie na gruncie przynależnym do budynku mieszkalnego. Montaż geotermalnej pompy ciepła wymaga wykonania 3 odwiertów po 90 m głębokości. Pompy powietrze woda zostaną zainstalowane wewnątrz budynków mieszkalnych. Wybór optymalnej lokalizacji powyższych instalacji zostanie ustalony każdorazowo z właścicielem nieruchomości. 4. Szczegółowy zakres robót stanowi program funkcjonalno- użytkowy będący załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5. Prace należy wykonać zgodnie z PFU, które stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100), Część II: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część III: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, nr rachunku: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.13.2020. Część I./II/III. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się, gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (tj. 25.06.2020r., do godz. 10:00) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w ofercie w formie oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana/e przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach