Przetargi.pl
"Wymiana dźwigów osobowych i towarowych w części A i B KOMR w Dąbku – zaprojektuj i wybuduj”

Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) ogłasza przetarg

  • Adres: 06-561 Stupsk Maz., Dąbek
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 023 6531331 - 33 , fax. 236 531 334
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM)
    Dąbek 129
    06-561 Stupsk Maz., woj. brak
    tel. 023 6531331 - 33, fax. 236 531 334
    REGON: 13014828885913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wymiana dźwigów osobowych i towarowych w części A i B KOMR w Dąbku – zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie zrealizowanie wymiany 2 szt. dźwigów osobowych elektrycznych ciernych w części A, 2 szt. dźwigów hydraulicznych osobowych w części B oraz 2 szt. dźwigów elektrycznych ciernych towarowych małych w części A Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji ww. zadania inwestycyjnego oraz dokonanie koniecznych uzgodnień, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych pozwoleń (pozwolenie na budowę, pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) – o ile będą wymagane. Opracowanie projektowe wielobranżowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania. 2) Wykonanie prac budowlano - montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi oraz dokumentacją powykonawczą i odbiorem urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) wraz z decyzją dopuszczającą do eksploatacji. 3) Wymianę dźwigów, podzespołów i elementów dźwigowych. 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego. 5). Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w dwóch etapach: - I etap – wykonanie dokumentacji projektowej i jej uzgodnienia, uzyskanie niezbędnych pozwoleń; - II etap – wymiana 4 dźwigów osobowych i 2 dźwigów towarowych, sprawowanie nadzoru autorskiego, odbiór dźwigów przez UDT i dopuszczenie ich do eksploatacji. Dźwigi należy wymieniać kolejno, aby zapewnić funkcjonowanie przynajmniej jednego dźwigu w danej części (strefie) Ośrodka, od poniedziałku do soboty w godz. 8:00 – 19:00. W pozostałych przypadkach, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, wykonywanie prac może odbywać się w innych godzinach pracy Zamawiającego tj. w godzinach nocnych i ewentualnie w niedziele i święta. Po wymianie danego dźwigu i dopuszczeniu go przez UDT do eksploatacji będzie możliwe dopiero wyłączenie kolejnego dźwigu celem jego wymiany. 6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac i działań - również tych niewymienionych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym - lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz wiedzy technicznej w taki sposób, aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć w tym również koszty wynagrodzenia przeniesienia praw autorskich, praw majątkowych i praw zależnych, materiałów, urządzeń i wykonania przedmiotu zamówienia, dokumentacji powykonawczej, bezpłatnego usuwania wad i usterek w czasie okresu gwarancji, zatrudnienia kierownika budowy, dostaw, transportu, dokonania odbiorów, ubezpieczenia, gwarancji, rękojmi, opłat, cła i podatków w tym podatku od towarów i usług. Utylizacja zdemontowanych urządzeń i elementów, w tym gruzu - będzie po stronie Wykonawcy, na co przedstawi stosowne karty przekazania odpadu. Wykonawca po demontażu istniejących dźwigów dokona również ich wyrejestrowania w UDT. 7) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez osoby projektantów posiadających odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia projektowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń. 8) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez kierownika budowy/kierownika robót, posiadającego odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - co należy potwierdzić zaświadczeniem z aktualnym terminem ważności. 9) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektanta i kierownika. 10) Usunięcie wszelkich kolizji istniejących urządzeń lub instalacji budynku z montowanymi przy realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami lub instalacjami leży po stronie Wykonawcy w ra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jako załącznik do SIWZ, stanowi: - Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) - załącznik nr 1 (do pobrania). mach wynagrodzenia ryczałtowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp, w tym w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. 1. wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalne do niego) o wartości nie mniejszej od wartości wskazanej w ofercie (Załącznik nr 6 do SIWZ ) i potwierdzi należyte wykonanie tych robót przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i prawidłowo ukończone. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, Zamawiający określa, iż dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowe uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielnie spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno. 3. Zgodnie z Art. 25a ust 1 Wykonawca do oferty składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będącego załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp. 1.2. wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego oraz właściwe uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie stosownych wymaganych przepisami uprawnień. Zaleca się wykorzystanie załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów zgodnie z art. 22a. ust 1 ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 9 do SIWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy ci powinni spełniać łącznie. I. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. II. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, a mianowicie: 1.Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 ustawy lub ust. 2 niniejszego rozdziału, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 3 niniejszego rozdziału. 4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy stosuje się odpowiednio. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) jest ofertą, która zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 9) wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą; 10) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. IV. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną