Przetargi.pl
Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 418 308
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
    ul. Świętej Trójcy 33
    85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 418 308
    REGON: 17756000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część I zamówienia - Wymiana dźwigu w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33. Zakres robót: W części dotyczącej dokumentacji technicznej: opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzyszącymi; uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego; przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego. W części dotyczącej wymiany dźwigu: demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy; Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia; montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu; montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej; montaż falownika; montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu; montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu; montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną; montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego; montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny; montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych; montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej; montaż wsporników i kotew w dźwigu; wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem; montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków; montaż kasety dyspozycji w kabinach; montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong"); montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind; montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią; montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra; montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga); montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym i na kabinie windy; montaż oświetlenia szybu windowego; montaż drabinek w podszybiu; montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej; wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm. W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig: oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych; odnowienie powłok malarskich w szybie; obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu. W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji: udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji; uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu; opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu. Całość robót wykonać zgodnie z: obowiązującymi normami, przepisami, w tym przepisami BHP, sztuką budowlaną. Część II zamówienia – Wymiana dźwigu osobowego w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a bud. A W części dotyczącej dokumentacji technicznej: opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzszącymi; uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego; przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego. W części dotyczącej wymiany dźwigu: demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia; montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu; montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej; montaż falownika; montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu; montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu; montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną; montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego; montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny; montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych; montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej; montaż wsporników i kotew w dźwigu; wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem; montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków; montaż kaset wezwań na przystankach oraz kasety dyspozycji w kabinach; montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong"); montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind; montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią; montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra; montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga); montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym i na kabinie windy; montaż oświetlenia szybu windowego; montaż drabinek w podszybiu; montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej; wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm. W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig: wymiana zamka w drzwiach do maszynowni; oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych; odnowienie powłok malarskich w szybie i w maszynowni; obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu. W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji: udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji; uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu; opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu. Całość robót wykonać zgodnie z: obowiązującymi normami, przepisami, w tym przepisami BHP, sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę składa się na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Na Ofertę składa się: 1. formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 a i 14 b do SIWZ- odpowiednio do części zamówienia) – w celu potwierdzenia spełniania przez ofertowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące: 3.1. nie podlegania wykluczeniu z postępowania - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3.2. spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 4. Jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dowód, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowód musi precyzować w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3. 5. pełnomocnictwo –w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy.Pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 6. pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, podpisane i złożone zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 7. oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 8. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenia składane przez Wykonawcę, bez wezwania ze strony Zamawiającego, po czynności otwarcia ofert: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców. Dokument powinien być złożony w oryginale, podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę –art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019r. 369 j.t).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach