Przetargi.pl
Wykonywanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi wynajmu autokarów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część 1* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Zamość-Lublin (ul. Akademicka 13) - Zamość (8 kursów), część 2* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Biłgoraj-Lublin (ul. Akademicka 13) - Biłgoraj (8 kursów), część 3* – Wynajem autokarów (ilość miejsc siedzących co najmniej 35) przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w celu przewozu uczestników projektu „Ścieżką CHEMiczną: uczę, doświadczam, rozumiem, korzystam, inspiruję” POWR.03.01.00-00.T152/18, na trasie Hrubieszów-Lublin (ul. Akademicka 13) - Hrubieszów (8 kursów). 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1-3 do SIWZ, 2. Pojazdy powinny posiadać sprawną klimatyzację, a w pojazdach powinien być zamontowany sprawny sprzęt nagłaśniający. 3. Wymagania Zamawiającego w przypadku awarii autokaru: Wykonawca niezwłocznie zapewni, na własny koszt, pojazd zastępczy w razie okoliczności uniemożliwiających rozpoczęcie wyjazdu - pojazd o wymaganiach i wyposażeniu zgodnym z przyjętym zleceniem, lub jego kontynuowanie – pojazd o parametrach, wyposażeniu i funkcjonalności, nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiocie zamówienia oraz nie gorszy, niż pojazd wskazany w wykazie pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy wszystkich części - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2018r. poz. 138 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. 6.3.2. Wykaz ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ. 6.3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginały musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.3.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. 6.5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez kilku przedsiębiorców, konsorcjum lub przez spółkę cywilną: 6.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.5.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 6.5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1.1, oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2, pkt. 6.1.3 oraz pkt. 6.3 są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 6.5.3 ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.5.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. 6.5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23, natomiast warunki określone w ust. 5.2. powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 6.5.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach