Przetargi.pl
Wykonywanie operatów szacunkowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim na rok 2014 w zakresie realizowanych zadań z zakresu administracji rządowej

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie operatów szacunkowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim na rok 2014 w zakresie realizowanych zadań z zakresu administracji rządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim na rok 2014 w zakresie realizowanych zadań z zakresu administracji rządowej. 2.Zakresem przedmiotu zamówienia jest: 1)Ustalanie odszkodowań za nieruchomości gruntowe przejęte pod drogi publiczne ( art. 98 ust 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) i art. 18 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 687) - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 48 ( 1 operat = 1 działka) 2)Ustalanie odszkodowań za nieruchomości gruntowe wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi przejęte pod drogi publiczne ( art. 98 ust 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) i art. 18 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 687) -przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 4 ( 1 operat = 1 działka) 3)Ustalenia wartości nieruchomości w postępowaniach o zwrot wywłaszczonych nieruchomości ( bez nakładów) - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 10 ( 1 operat = 1 działka) 4)Ustalenia wartości nieruchomości w postępowaniach o zwrot wywłaszczonych nieruchomości ( z nakładami) ) - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 5 ( 1 operat = 1 działka) 5)Aktualizacje opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 130 ( 1 operat = 1 działka) 6)Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej w celu sprzedaży przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 2 ( 1 operat = 1 działka) 7)Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanej w celu sprzedaży przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 2 ( 1 operat = 1 działka) 8)Ustalenie wysokości odszkodowania w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. 2010 r, Nr 102, poz. 651 ze zm.) - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 2 ( 1 operat = 1 działka) 9)Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego i prawa własności nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 5 ( 1 operat = 1 działka) 10)Wykonywanie wycen służebności (gruntowych i przesyłu) - przewidywana ilość operatów szacunkowych w sztukach - 2 ( 1 operat = 1 działka) 3.Sposób wykonania operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe obejmujące wyceny nieruchomości winny być sporządzone przez rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 687) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (tj. Dz. U. 2012r. poz. 83), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz obowiązującymi standardami zawodowymi. Każdy operat szacunkowy musi być dostarczony do Zamawiającego w 2 egzemplarzach. 4.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 4.1Składania na żądanie Zamawiającego pisemnych wyjaśnień w zakresie dotyczącym wykonanego operatu szacunkowego. 4.2Występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym oraz do uczestniczenia w naradach, rozprawach administracyjnych z udziałem stron toczących się postępowań w sprawach, w których Wykonawca wykonał operat szacunkowy. 4.3.Potwierdzania na żądanie Zamawiającego aktualności operatu szacunkowego zgodnie z postanowieniami art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w ramach wynagrodzenia należnego za wykonanie operatu szacunkowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 5.Obowiązek pozyskania wszelkich niezbędnych danych i materiałów koniecznych do wykonania zamówienia obciąża Wykonawcę. 6.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia sporządzi operaty szacunkowe dla każdej działki po otrzymaniu pisemnego zamówienia od Zamawiającego. 7.W przypadku, gdy Zamawiający nie zleci do wykonania wszystkich operatów szacunkowych wskazanych wyżej w tabeli w ustępie 2, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zleceń do pełnego zakresu Zadania, ani żadne roszczenia odszkodowawcze. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przewidywanej ilości usług pomiędzy asortymentem wyszczególnionym w tabeli w ust. 2 bez prawa dochodzenia z tego tytułu roszczeń przez Wykonawcę. 9.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 10.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ podwykonawców, w oparciu o art. 36 b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach