Przetargi.pl
Wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno – technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno – Ściekową „SWARZEWO”

Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Swarzewo, ul. Władysławowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 741 508, , fax. 586 741 569
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
    ul. Władysławowska 84
    84-100 Swarzewo, woj. pomorskie
    tel. 586 741 508, , fax. 586 741 569
    REGON: 88803700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sws-swarzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Wodno - Ściekowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno – technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno – Ściekową „SWARZEWO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową „SWARZEWO” zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie realizował znaczną ilość drobnych robót, w tym między innymi: naprawy i usuwanie awarii urządzeń technologicznych takich jak: pompy, sita, systemy napowietrzania drobno-pęcherzykowego, systemy dekantacji, mieszadła, armatura technologiczna, konstrukcje wsporcze, , rurociągi technologiczne i kolektory tłoczne, czyszczenie i udrażnianie instalacji kanalizacyjnych technologicznych; 3. Roboty określone w dziale IV pkt. 1 i 2 zawierają: 4. a) roboty budowlano – montażowe, 5. b) roboty warsztatowe, ślusarsko - spawalnicze i obróbki skrawaniem Prace, o których mowa w ust. 2, będą zlecane Wykonawcy każdorazowo faxem, w przypadku stwierdzania przez Zamawiającego okoliczności uzasadniających konieczność podjęcia prac w ramach zawartej z Wykonawcą umowy. 6. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac w czasie nie dłuższym niż w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania zlecenia. 7. Wykonawca w ramach wykonywanych prac jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości w obrębie wykonywania robót i w czasie ich wykonywania, a w szczególności do usunięcia i wywozu pozostałego gruzu oraz innych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 roku, Nr 62, poz. 701, 730, 1403, 1579, z 2020 roku poz. 150, 284, 322) oraz obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Puck oraz Gminy Jastarnia 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 roku, poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170, z 2020 poz. 148) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, rangi rozporządzeń, jak również zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, normami zintegrowanymi i ogólnymi zasadami wiedzy technicznej, a tak-że zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie danego rodzaju robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie upraw-nienia wymagane dla danego rodzaju robót, przygotowanie zawodowe i kwalifikacje wymagane dla robót, o któ-rych mowa w przedmiocie umowy oraz przy użyciu technicznie sprawnego sprzętu, koniecznego do zastosowa-nia przy realizacji zlecanych robót z przestrzeganiem zasad BHP. 10. Szacunkowa ilość roboczogodzin na roboty budowlano – montażowe - wynosi: 200 11. Szacunkowa ilość roboczogodzin na roboty warsztatowe, ślusarsko - spawalnicze i obróbki skrawaniem wynosi – 120.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach