Przetargi.pl
Wykonanie zaplecza technicznego do obsługi taboru w zajezdni autobusowej – hali napraw i diagnostyki z zapleczem magazynowo - socjalnym, budynku automatycznej myjni, elementów komunikacji wewnętrznej, infrastruktury technicznej wraz z wyposażeniem na nieruchomości usytuowanej przy al. Wyzwolenia 6 w Rzeszowie w formule „zaprojektuj – wybuduj"

Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 86 03 203 , fax. 17 86 03 205
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Podkarpacka Komunikacja Samochodowa
    Al. Wyzwolenia 6
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 86 03 203, fax. 17 86 03 205
    REGON: 180411226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgpks.rzeszow.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zaplecza technicznego do obsługi taboru w zajezdni autobusowej – hali napraw i diagnostyki z zapleczem magazynowo - socjalnym, budynku automatycznej myjni, elementów komunikacji wewnętrznej, infrastruktury technicznej wraz z wyposażeniem na nieruchomości usytuowanej przy al. Wyzwolenia 6 w Rzeszowie w formule „zaprojektuj – wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę w formule „zaprojektuj – wybuduj zaplecza technicznego do obsługi taboru w zajezdni autobusowej – hali napraw i diagnostyki z zapleczem magazynowo - socjalnym, budynku automatycznej myjni, elementów komunikacji wewnętrznej, infrastruktury technicznej wraz z wyposażeniem na nieruchomości usytuowanej przy al. Wyzwolenia 6 w Rzeszowie. Projektowany obiekt będzie się składał z części (1) - hala napraw i diagnostyki oraz myjnia automatyczna, oraz części (2) - zaplecze magazynowo – socjalno - biurowe. Obie części jednokondygnacyjne. Wraz z budową nowego zaplecza przebudowie ulegnie część komunikacji wewnętrznej – dojazd i plac manewrowy - bezpośrednio związane z inwestycją. 2.Zakres prac obejmuje: a.Na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (w tym Uszczegółowienia zapisów Programu Funkcjonalno - Użytkowego dotyczących sieci strukturalnej oraz wyposażenia pomieszczenia serwerowni – zwanych dalej łącznie Programem Funkcjonalno – Użytkowym lub zamiennie PFU) - wykonanie Koncepcji programowo - przestrzennej obiektu oraz jego otoczenia, obejmującej wizualizację obiektu wraz z rzutami poszczególnych kondygnacji i elewacji z wyszczególnieniem rozkładu pomieszczeń, określeniem ich funkcji i powierzchni, zagospodarowaniem terenu wraz z budową niezbędnej infrastruktury transportowej, b.Wykonanie Dokumentacji projektowej - na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Koncepcji programowo - przestrzennej oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego, obejmującej kompletny projekt budowlany obejmujący projekty budowlane wszystkich branż, projekty wykonawcze wszystkich branż oraz szczegółowe kosztorysy ofertowe i przedmiary obejmujące wszystkie roboty w kolejności technologicznej ich wykonywania. Dokumentacja projektowa winna być zgodna również ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ofertą Wykonawcy. c.Uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami: ds. zabezpieczenia, p.poż., sanitarno - higienicznym, bhp, ochroną środowiska, konserwatorem zabytków i innych wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, d.Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, e.Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm. ). f.Wykonanie robót rozbiórkowych, polegających na przygotowaniu nieruchomości do budowy w tym uzyskanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do rozbiórki oraz wykonanie robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych niezbędnych do kompleksowego wykonania inwestycji pn. Budowa zaplecza technicznego do obsługi taboru w zajezdni autobusowej – hala napraw i diagnostyki, automatyczna myjnia, elementy komunikacji wewnętrznej, infrastruktura techniczna wraz z wyposażeniem - w Rzeszowie przy Al. Wyzwolenia 6, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (w tym m.in. z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym wyposażenia), z Dokumentacją Projektową (w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną), Ofertą Wykonawcy oraz niniejszą Umową. g.Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, h. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, pozwalającej na uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz Programem Funkcjonalno – Użytkowym, który stanowi załącznik B1 do Części B SIWZ. 4. Zakres przedmiotowy wyposażenia zaplecza technicznego stanowi załącznik B2 do Części B SIWZ 5. Ogólne warunki umowy określone zostały w Części C SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zaoferowania przez każdego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. 5 lat (nie dotyczy wyposażenia zaplecza technicznego). Istnieje możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji wraz z rozszerzoną rękojmią określoną w § 16 SIWZ, przez co można uzyskać dodatkowe 36 pkt w kryterium – Dodatkowa gwarancja. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 28 części A SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego: 14 9191 0000 2001 0009 2438 0004 4.Warunkiem uznania wniesienia wadium (załącznik do oferty) będzie: a)wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b)dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: -musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, -musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, -musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, podlega odrzuceniu. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – brak wymagań Zamawiającego w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Części A SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 Części A SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) - jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach