Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bukowcu oraz budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Kurowicach”

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce 39, -
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11, , fax. 42 295 01 33
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    - -
    95-006 Brójce 39, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11, , fax. 42 295 01 33
    REGON: 47205775000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bukowcu oraz budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Kurowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: I. Fazę projektową - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno - Użytkowego: 1. Pełnobranżowych projektów budowlano-wykonawczych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwoleń na budowę lub zgłoszeń robót budowlanych, 2. Przedmiarów i kosztorysów, 3. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży, 4. Informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. II. Fazę wykonawczą - wykonanie prac na przedmiotowym zadaniu z pełnieniem nadzoru autorskiego projektanta: W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod inwestycję budowy placów zabaw. 1. Dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bukowcu: Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie terenu, uzupełnienie nawierzchni trawiastej – dosiew trawy. 1.1. Zakup i montaż urządzeń zabawowych: - Huśtawka podwójna ważka 1 szt., - Huśtawka bocianie gniazdo 1 szt., - Zestaw zabawowy dla dzieci 10+ 1 szt.. 1.2. Zakup i montaż urządzeń siłowni plenerowej na pylonach wraz z opisem wykonywania ćwiczeń na danym urządzeniu: - Biegacz z orbitrekiem (podwójne urządzenie) 1 szt., - Wyciąg i wyciskanie 1 szt., - Stół do gry w szachy 1 szt., - Stół do gry w tenisa stołowego 1 szt., - Ławka 2 szt. i kosz na śmieci 1 szt. (mała architektura). 2. Dla Zespołu Szkół w Kurowicach: Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie terenu, uzupełnienie nawierzchni trawiastej – dosiew trawy. 2.1. Zakup i montaż urządzeń zabawowych:: - Huśtawka bocianie gniazdo z huśtawką podwójną 1 szt., - Zestaw zabawowy dla dzieci 10+ 1 szt., - Karuzela typ1 1 szt., - Kiwaki na sprężynie 3 szt. różne, - Huśtawka podwójna ważka 1 szt., - Piaskownica 1 szt., - Bramki do mini boiska 2 szt., - Ławka 5 szt. (mała architektura). Całość robót dla w/w zadań inwestycyjnych szczegółowo określonych co do zakresu w PFU stanowiącym integralną część niniejszego postępowania i inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. UWAGA: Faza wykonawcza nie obejmuje zakupu i montażu: 1) dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bukowcu: - Huśtawki podwójnej wahadłowej 1 szt., - Wioślarza 1 szt., - Rowerka 1 szt., - Ławka 2 szt. i kosz na śmieci 2 szt. (mała architektura), 2) dla Zespołu Szkół w Kurowicach: - Karuzeli TYP2 1 szt., - Trampoliny 1 szt., - Samochodu 1 szt., określonych w PFU. III. Dodatkowe warunki - do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Przed rozpoczęciem prac projektowych zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 2. Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3. Przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno-prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych (w tym pozwolenia na budowę / zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonywania robót budowlanych) oraz realizację zadania. 4. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych. 5. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w celu wykonania potrzebnych podłączeń do infrastruktury technicznej (ewentualnie potrzebnych warunków technicznych). 6. Przed rozpoczęciem wykonywania projektów budowlanych i wykonawczych - uzyskanie formalnych uzgodnień przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych (koncepcji architektonicznej i funkcjonalnej) dla obiektów. 7. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami, uwzględniających przepisy ustawy Prawo budowlane w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót. a. Prace projektowe objęte umową zostaną wykonane przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania w zakresie objętym umową, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2018 r., poz. 1202). b. Rozwiązania projektowe winny być uzgodnione na etapie projektowania z Zamawiającym i właściwymi podmiotami. Kompletny projekt budowlany i wykonawczy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 8. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę lub zgłoszeń. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystąpienia w jego imieniu o pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. 9. Opracowanie projektu organizacji robót projektowych oraz budowlano-montażowych 10. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić, w bezpieczny sposób, ciągłość ruchu drogowego na wszystkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę, przebudowę lub przecinanych przez niego podczas prowadzenia robót oraz uzyskać wszystkie niezbędne do tego celu uzgodnienia i pozwolenia, zapewnić dostęp do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 11. Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP. 12. Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu przed terminem odbioru końcowego przedmiotu umowy. 13. Wytyczenie geodezyjne nowych obiektów i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót. 14. Współpraca ze służbami Zamawiającego. 15. Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647¹ Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025). 16. Prowadzenie Dzienników budowy o ile zostaną wydane i udostępnianie ich Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 17. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów. 18. Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. 19. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. 20. Zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami. 21. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 22. Utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac. 23. Likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, nie później niż 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego. 24. Pełnienie nadzoru autorskiego projektanta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, mapkach lokalizacyjnych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.brojce.pl/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 2.000,- zł. (dwa tysiące złotych 00/100). Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta¬tecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium do postępowania przetargowego nr ZP.271.1.9.2019 w kasie Urzędu Gminy w Brójce, Brójce 39 (pokój nr 6) albo załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr rachunku : 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040 z adnotacją - wadium do postępowania – ZP.271.1.9.2019 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach