Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej Rytel – Zapora

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej Rytel – Zapora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej Rytel – Zapora”. Zadanie jest realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Informacja o zakresie inwestycji: Inwestycja dot. budowy sieci wodno – kanalizacyjnej Rytel – Zapora zostanie wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego - etap I (odcinek Rytel - Zapora), w ramach którego przewiduje się, że zostanie zaprojektowany, a następnie wybudowany niżej wymieniony zakres rzeczowy: 1) sieć kanalizacyjna - 4 km, 2) montaż przepompowni ścieków - 1 szt., 3) sieć wodociągowa - 4 km, 4) stacja podnoszenia ciśnienia wody - 1 szt., 5) koszt odtworzenia nawierzchni drogowej - 1 kpl. Przedstawiony ww. zakres jest poglądowy i może ulec zmianie. Szczegółowe ilości określi dopiero opracowana dokumentacja projektowa. 1. Przedmiot zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje dwa etapy: 1) Etap projektowania: a) wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Rytel - Zapora wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnej do granicy działek, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, który jest załącznikiem do SIWZ b) uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień (w tym decyzji środowiskowej, decyzji celu publicznego) wraz z uzyskaniem pozwolenia/pozwoleń na budowę, 2) Etap realizacji robót budowlanych: a) budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnej do granicy działek. 2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji z przebiegiem projektowanej trasy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. W celu uzgodnienia koncepcji z Zamawiającym Wykonawca złoży Zamawiającemu 2 egzemplarze koncepcji w wersji roboczej - przed złożeniem dokumentacji projektowej do odpowiednich instytucji w celu jej uzgodnienia. Wszelkie poprawki w dokumentacji wynikające z uwag Zamawiającego zostaną naniesione przez Wykonawcę bez zbędnej zwłoki i na koszt Wykonawcy, 2) wykonanie projektu budowlanego opracowanego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie. Projekt musi obejmować wszystkie wymagane branże. Projekt należy wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych (5 egzemplarzy + wersja elektroniczna na płycie CD), 3) inne opracowania wynikające z przepisów prawa: a) badania gruntowo - wodne na terenie inwestycyjnym, (dokument sporządzony w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna na płycie CD), b) dokonanie wszelkich uzgodnień, uzyskanie w imieniu własnym lub Zamawiającego tj. wszelkich opinii i decyzji, w tym zgód na dysponowanie gruntem wraz z pozwoleniem na budowę, niezbędne do wybudowania i uruchomienia. 4) wykonanie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego (w ilości: 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna na płycie CD), 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci, szkicami powykonawczymi z domiarami wykonanej sieci i przyłączy do punktów stałych w terenie. (w ilości: 2 egzemplarze + wersja elektroniczna na płycie CD), 6) wykonanie dokumentacji terenu przekazanego przed rozpoczęciem robót oraz terenów odtworzonych do stanu pierwotnego (w ilości: 2 egzemplarze + wersja elektroniczna na płycie CD). 3. Szczegółowy zakres prac projektowych opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU). 4. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i wybudowania zaprojektowanej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnej w zakresie wynikającym z zapisów programu funkcjonalno-użytkowego i w oparciu o inne materiały i dokumenty uzyskane od Zamawiającego. Opracowania projektowe winny zawierać m.in.: 1) opisy i obliczenia techniczne, 2) plany sytuacyjno-wysokościowe zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych, 3) podłużne profile sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, 4) rysunki szczegółowe projektowanych sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, rysunki (przydomowych) przepompowni ścieków, rysunki tłoczni ścieków, 5) niezbędne sprawdzenia i uzgodnienia projektów. 5. Wykonawca zapewni spójność wszystkich dokumentacji tj. m.in. ujednolicenie rozwiązań projektowych, lokalizacji projektowanych elementów pomiędzy dokumentami opracowywanymi w ramach różnych branż oraz pomiędzy dokumentami opracowywanymi przez różnych projektantów. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja uwzględniająca poprawki i uwagi oraz zawierające wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne, zostanie przekazana Zamawiającemu do uzyskania ostatecznego zatwierdzenia, we wskazanej liczbie egzemplarzy. Zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego nie będzie zwalniać Wykonawcy z obowiązków wykonania robót zgodnie z PFU. Za błędy w zatwierdzonej dokumentacji odpowiada Wykonawca. 6. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty projektowe były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub po uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. Rozpoczęcie robót lub ich części będzie możliwe jedynie po zatwierdzeniu dokumentacji lub jej części przez Zamawiającego i uzyskaniu prawomocnego (-ych) pozwolenia/pozwoleń na budowę. 8. W terminie nie dłuższym niż 7 dni od uzyskania prawomocnego (-ych) pozwolenia/pozwoleń na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne dokumenty do złożenia przez niego (Zamawiającego) zawiadomienia o planowanym terminie rozpoczęcia robót budowlanych do PINB Chojnice/WINB Gdańsk (oświadczenie kierownika budowy i/lub robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a także plan BIOZ). 9. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) wybudowanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnej do granicy działek, na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 10. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 11. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy. 12. Wykonawca uzyska od zarządców poszczególnych dróg decyzje na prowadzenie robót w pasie drogowym lub inne wymagane decyzje i zgody, w przypadku gdy nie są to drogi publiczne. 13. Wykonawca przywróci nawierzchnię dróg i pozostałych terenów do stanu pierwotnego po skończonych robotach budowlanych. 14. Na etapie projektowania zobowiązuje się Wykonawcę do ścisłej współpracy z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku w celu uzgodnienia i wyboru materiałów budowlanych, zastosowanych technologii, trasy przebiegu sieci itp. Wszystkie zastosowane materiały i technologie muszą być kompatybilne z istniejącym systemami gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Czersk. 15. Na etapie budowy, przed złożeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu zawiadomienia o gotowości do odbioru końcowego inwestycji, Wykonawca musi uzyskać potwierdzenie z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku o przyjęciu wybudowanej infrastruktury do eksploatacji i dołączyć je do tego zawiadomienia. 16. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi, 2) wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy, 3) wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, 4) wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne), 5) wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki, 6) wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego). 7) Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach