Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w 2021 – Gmina Gryfice

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200, , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, , fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagryfice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w 2021 – Gmina Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach przy ul. Sienkiewicza 14 w 2021 roku – Gmina Gryfice w zakresie: a) zapewnienia osób korzystających z pływalni; b) kontroli nad przestrzeganiem regulaminu obiektu przez wszystkich użytkowników, c) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; d) przestrzegania regulaminu korzystania z pływalni. 5.2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011r. (Dz. U. z 2020r. poz. 350 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie. 5.3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte zostały w projekcie umowy. 5.4. Opis pływalni w Gryficach w zakresie ratownictwa wodnego: a) basen sportowy o długości 25m i szerokości 1m (głębokość niecki zmienna od 1,20m do 1,80m) z 6 torami dla zawodników; b) basen rekreacyjny o długości 16m i szerokości 5m (głębokość niecki zmienna od 0,80m do 1,20m), c) brodzik dla dzieci o głębokości 0,30m wraz ze zjeżdżalnią d) wanna SPA (jacuzzi); 5.5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z zapisami umowy. 5.6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi ok 8 300 godzin, a planowana liczba ratowników na zmianie to dwie osoby. 5.7. Godziny otwarcia Pływalni to: a) poniedziałek – piątek od godz. 9:00 do godz. 21:00, b) sobota (8 godzin). 5.9. Godziny pracy i ich ilości określone powyżej w pkt. 6 i 7 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało w interesie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania umowy uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ratownictwa wodnego – na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy przedłożą decyzję (zgodę) Ministra Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018, poz. 1482 z późn. zm.) oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach