Przetargi.pl
Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Kobylin

Gmina Kobylin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-740 Kobylin, ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 482 401
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin
    ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie
    tel. 655 482 401
    REGON: 41105054000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług komunalnych na terenie Gminy Kobylin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie Gminy Kobylin w zakresie: • wykaszania trawników, • obcinania drzew i żywopłotów, • odśnieżania chodników i placów, • posypywania piaskiem, • zamiatanie • inne prace (np. podlewanie, grabienie liści, utrzymywania porządku na zieleńcach). Zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym lub telefonicznym) zlecaniu i odwrotnym wykonaniu określonych robót. Wykonawca przystąpi każdorazowo do wykonania prac najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, z wyjątkiem odśnieżania i posypywania gdzie do prac należy przystąpić niezwłocznie (do 4 godz.). Należność za wykonane roboty będzie ustalana na podstawie stawek zawartych przez Wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 11.1 11.2 Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 11.2.1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ 11.2.2) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców). 11.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach