Przetargi.pl
Wykonanie systemu parkingowego Szpitala opartego na kartach abonamentowych oraz biletach dla klientów

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu parkingowego Szpitala opartego na kartach abonamentowych oraz biletach dla klientów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: System parkingowy Szpitala oparty na kartach abonamentowych oraz biletach na klientów. II. Miejsce wykonania montażu: Zespół budynków Szpitala Miejskiego zlokalizowany w Siemianowicach Śląskich przy ul. 1 go Maja 9 III. Zakres zamówienia: 1. Wykonanie projektu systemu parkingowego wraz z rysunkami wymaganymi przepisami prawa 2. Wykonanie budki dla parkingowego 3. Dostawa oraz montaż bramy przesuwnej o długości 4 mb (przy stanowisku WYJAZD), 4. Dostawa i montaż 2 szlabanów (wjazd i wyjazd), 5. Dostawa sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonania i funkcjonowania systemu parkingu, 6. Dostawa 100 szt kart magnetycznych abonamentowych, oraz 3 pilotów bezprzewodowych, z możliwością domówienia kolejnych 7. Dostawa i montaż kamery, monitora z komputerem umożliwiających podgląd wjazdu z budki parkingowego, 8. Dostawa i montaż barierek chroniących szlabany, budkę i czytniki przed najazdem przez pojazd 9. Wykonanie i uruchomienie systemu parkingowego płatnego na terenie Szpitala. 10. Wykonanie dokumentacji po wykonawczej. 11. Szkolenie z zakresu prawidłowej eksploatacji wykonanego przedmiotu Zamówienia. 12. Zapewnienie serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego IV. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: 1. Możliwość podnoszenia szlabanu za pomocą dedykowanych kart zbliżeniowych (abonamentowych) przy użyciu czytników kart lub bileterki zamontowanych przy szlabanie wjazdowym. 2. Możliwość podnoszenia szlabanu za pomocą pilotów bezprzewodowych (3 sztuki) jako tryb awaryjny. 3. Szlabany pełniące funkcje WJAZD i WYJAZD o długości 4m wyposażone fotokomórką zabezpieczającą przed opuszczeniem szlabanu w momencie przebywania pod nim pojazdu, układ pętli indukcyjnej zamykający szlaban po przejeździe pojazdu. Stanowiska Wjazd i Wyjazd wyposażone w sygnalizację świetlną (Czerwone-zamknięte, Zielone - Wolne), 4. Połączenie się poprzez system domofonu stanowiska WJAZD ze stanowiskiem obsługi na WYJAZD. Domofon musi być zamontowany wraz z czytnikiem kart .i automatem wydającym bilety. 5. Kiosk dla obsługi, wyposażony w oświetlenie, ogrzewanie oraz gniazda elektryczne i sieciowe oraz możliwość podłączenia linii telefonicznej. Okna zabezpieczone roletami zewnętrznymi a kiosk w system alarmowy z sygnalizacją akustyczną i powiadomieniem telefonicznym załączenia alarmu. 6. Możliwość podglądu szlabanu wjazdowego ze stanowiska dozorowego (kamera na WJEŹDZIE, monitor na stanowisku obsługi na WYJEŹDZIE). 7. Kiosk obsługi wyposażony w komputer z oprogramowaniem umożliwiającym rozliczenie biletów przy wyjeździe, wydruk raportów kasowych, wydruk stanu parkingu, współprace z czytnikami dalekiego zasięgu kart zbliżeniowych, wyposażony w czytnik kodów, współpracę ze szlabanami, oraz sterowanie nimi. 8. Możliwość podnoszenia szlabanów zdalnie ze stanowiska dozorowego. 9. Rejestracja informacji o podniesieniach szlabanów. Oprogramowanie musi umożliwiać rejestrowania informacji o: a) sposobie podniesienia szlabanów (ręcznie czy poprzez kartę zbliżeniową lub bilet), b) dacie i godzinie podniesienia szlabanów, c) karcie przy pomocy której wykonana została czynność podniesienia szlabanów V. Dokumentacja Dokumentacje: projektową i wykonawczą oraz instrukcje obsługi systemu powinny być dostarczone w 2 egzemplarze. Dodatkowo oprócz wersji papierowej należy dostarczyć ją w wersji elektronicznej (PDF). VI. Zakres dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujący sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia: 1. szlaban do pracy intensywnej o długości ramienia 4 m z oświetleniem ostrzegawczym oraz kompletem nalepek odblaskowym - 2 szt. 2. sygnalizacja świetlna ostrzegawcza - 2 szt 3. kamera zewnętrzna - 1 szt. 4. kolumna fotokomórki - 2 szt. 5. pętla indukcyjna - 2 szt. 6. terminal biletowy wraz z domofonem - 1 szt. 7. karty magnetyczne (abonamentowe) - 100 szt 8. piloty bezprzewodowe zdalnego otwierania szlabanów - 3 szt 9. czytnik kart abonamentowych - 2 szt. 10. budka dla parkingowego - 1 szt. 11. brama przesuwna szerokość 4 m - 1 szt. 12. skaner ręczny do rozliczania biletów - 1 szt 13. komputer wraz z oprogramowaniem - 1 szt. 14. drukarka fiskalna - 1 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć również wszelkie niezbędne materiały i urządzenia wynikające z przedstawionego Zamawiającemu projektu i zatwierdzonego systemu parkingowego niezbędne do uruchomienia i prawidłowego działania systemu. W zakres dostawy wchodzi również oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu. Wykonawca musi przekazać wszelkie kody serwisowe i hasła niezbędne do dostępu obsługi systemu i oprogramowania. VII. Zakres robót: Zakresem robót objęte są wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie systemu parkingowego, w szczególności: 1. montaż budki parkingowej, 2. montaż kamery na wjeździe, 3. montaż szlabanów w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, 4. ułożenie okablowania zasilającego i sterującego do obsługi szlabanów, kamery i domofonu, 5. montaż wszystkich elementów systemu zgodnie z zakresem dostawy oraz wpięcie ich w jeden system z komputerem na którym będzie zainstalowane dedykowane oprogramowanie kontroli dostępu, 6. konfiguracja systemu. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Wizja odbędzie się w uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Technicznego Szpitala, nr tel. 32 228-30-30 wew.336 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00÷14:30 Wymagania co do zakresu prac montażowych do wykonania: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych przez siebie prac oraz ich zgodność ze specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac odtworzeniowych po wykonanym montażu instalacji. 3. Punkt obsługi parkingu będzie znajdował się w budce dostarczonej przez Wykonawcę. 4. Zasilacze buforowe oraz urządzenia do konwersji sygnału zostaną zamontowane w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Okablowanie dla systemów szlabanów musi być poprowadzone przy pomocy odpowiednich kabli doziemnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi systemu dla użytkownika i odrębną dla administratora. Na podstawie otrzymanego od Wykonawcy zgłoszenia Zamawiający dokona odbiorów wykonanych prac. Celem odbioru będzie finalna ocena wykonanych robót pod względem jakości i zgodności z zamówieniem. W trakcie odbioru sprawdzeniu podlegać będzie: 1. zgodność realizacji z przedmiotem zamówienia i dokonanymi ustaleniami prawidłowość działania wszystkich urządzeń, 2. prawidłowość wykonania połączeń 3. prawidłowość działania całego systemu 4. dokumentacja powykonawcza 5. instrukcje obsługi systemu VIII. Gwarancja Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na system parkingowy oraz zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach