Przetargi.pl
WYKONANIE SIECI INFORMATYCZNEJ – BUDYNEK PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16 W BYDGOSZCZY– II ETAP

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE SIECI INFORMATYCZNEJ – BUDYNEK PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16 W BYDGOSZCZY– II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy okablowania strukturalnego w celu poprawy funkcjonowania lokalnej sieci informatycznej w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy usytuowanym przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. 2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci w piwnicy, parterze, I, II i IV piętrze budynku wraz z podłączeniem jej do centrali usytuowanej na I piętrze budynku. 3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ projekt stanowiący jej załącznik. 4) Zamawiający informuje, że po jego stronie leży dostawa i montaż urządzeń aktywnych oraz uzbrojenie szafek w linie zasilające. Czynności te nie wchodzą w zakres zamówienia. 5) Dokładne rozlokowanie szaf dystrybucyjnych na poszczególnych piętrach (przesunięcie w lewo – prawo max 2 m.) do ustalenia z wykonawcą na etapie instalacji. Przesunięcie nie powinno mieć znaczącego wpływu na zużycie materiałów jak i dodatkowej robocizny. Zmiana jest konieczna ze względu na fakt, że umieszczenie szaf w projekcie znajduję się w miejscu, gdzie są ściany z RG. 6) Roboty będą wykonywane w normalnie funkcjonującym budynku urzędu. Prace należy zaplanować w taki sposób, by zminimalizować ich negatywne skutki dla osób w nim przebywających. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac również po godzinach pracy urzędu (do godz. 20) oraz w weekendy. Zamawiający wymaga sprawnej, prowadzonej bez zakłóceń i nieuzasadnionych przerw, realizacji zamówienia. 7) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania oraz z uwagi na specyfikę budynku, w którym prowadzone będą roboty. Zamawiający zarządzi i przeprowadzi jedną wizję dla zainteresowanych wykonawców, na ich wniosek, w uzgodnionym wcześniej terminie między 3 - 5 lutego 2020. 8) Wykonawca musi zapewnić do realizacji zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 9) Zamówienie ma być wykonane z materiałów nowych, nieużywanych wolnych od wad fizycznych i prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach