Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZADANIA PN.” PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ V PIĘTRA BUDYNKU A1 NA POTRZEBY KLINIKI NEUROLOGII ORAZ CENTRUM INTERWENCYJNEGO LECZENIA UDARÓW MÓZGU W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROBOTAMI KONIECZNYMI DO WYKONANIA NA WSZYSTKICH KONDYGNACJACH BUDYNKU”

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
    ul. Lwowska 60
    35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZADANIA PN.” PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ V PIĘTRA BUDYNKU A1 NA POTRZEBY KLINIKI NEUROLOGII ORAZ CENTRUM INTERWENCYJNEGO LECZENIA UDARÓW MÓZGU W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROBOTAMI KONIECZNYMI DO WYKONANIA NA WSZYSTKICH KONDYGNACJACH BUDYNKU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZADANIA PN.” PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ V PIĘTRA BUDYNKU A1 NA POTRZEBY KLINIKI NEUROLOGII ORAZ CENTRUM INTERWENCYJNEGO LECZENIA UDARÓW MÓZGU W KLINICZNYM SZPITALU WOJEWÓDZKIM NR 2 IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROBOTAMI KONIECZNYMI DO WYKONANIA NA WSZYSTKICH KONDYGNACJACH BUDYNKU” Przedmiotem inwestycji jest zamierzenie budowlane obejmujące przebudowę i remont części pomieszczeń aktualnie funkcjonującego budynku A1 wchodzącego w skład kompleksu budynków Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie. Zakres robót budowlanych obejmuje część pomieszczeń V piętra budynku A1 wraz z szachtami instalacyjnymi na poziomie niskiego parteru i VI piętra Powierzchnia objęta przebudową – 1 299,75 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BANK BGK NR 26 1130 1105 0005 2015 2920 0008. (UWAGA ! NA PRZELEWIE NALEŻY WPISAĆ NR POSTĘPOWANIA).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz kosztów. 3) Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy (z podziałem na poszczególne branże wyrażony w cenach brutto) 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Jeżeli dotyczy- wzór załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Zobowiązanie podmiotów Wykonawca składa w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi dokumentami rejestrowymi. Wykonawca może złożyć kopię pełnomocnictwa, wówczas wymagane jest pozyskanie notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA! W przypadku składania oferty w formie elektronicznej dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach