Przetargi.pl
Wykonanie robót obejmujących dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej zgodnie z instrukcją montażu producenta na placu zabaw, na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mińsku Mazowieckim – ETAP II

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 595 300 , fax. 25 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 595 300, fax. 25 758 40 25
    REGON: 52589500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót obejmujących dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej zgodnie z instrukcją montażu producenta na placu zabaw, na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mińsku Mazowieckim – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej zgodnie z instrukcją montażu producenta na placu zabaw, na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mińsku Mazowieckim, na części działki o numerze ewidencyjnym 865/2 przy ul. Budowlanej 2.- ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż zestawu zabawowego linowego wieża ze zjeżdżalnią i przejściami wraz z wykonaniem fundamentowania zgodnie z instrukcją montażu producenta; 2) dostawę i montaż huśtawki gniazdkowej wraz z wykonaniem fundamentowania zgodnie z instrukcją montażu producenta 3) dostawę i montaż 2 szt. ławek wraz z wykonaniem fundamentowania zgodnie z instrukcją montażu producenta 4) wykonanie nawierzchni bezpiecznych amortyzujących upadki pod urządzeniami, o których mowa w punktach 1 i 2 z granulatu gumowego z warstwą EPDM, wylewanych - dostosowanych zgodnie z normą PN-EN 1176 i 1177 do krytycznej wysokości upadku danego urządzenia na podbudowie z kruszywa łamanego wg dokumentacji projektowej i karty technicznej producenta urządzeń zabawowych, o których mowa w punktach 1 i 2. 5) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej 7) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zatwierdzonej przez organ prowadzący państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.3.2020 – „Wykonanie robót obejmujących dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej zgodnie z instrukcją montażu producenta na placu zabaw, na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mińsku Mazowieckim – ETAP II.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy b) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); c) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz); d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (art. 25a. ust. 3 pkt 2), o których mowa w ppkt b i c; e) Zobowiązanie z art. 22a ust. 2 innego podmiotu, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz). f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6). g) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. h) dokument potwierdzający wniesienie wadium; i) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.4-9.6 siwz. j) dokumenty stanowiące treść oferty, przedstawiające zaoferowany przedmiot zamówienia, zgodnie z punktem 3.3 SIWZ. 1) Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty, które tym samym stanowią treść oferty. Wskazanych dokumentów nie można uzupełnić po otwarciu ofert, ich niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z siwz - art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Dokumenty dla urządzeń zabawowych: a) szczegółowe karty techniczne każdego oferowanego urządzenia, zawierające w szczególności: rysunek lub zdjęcie urządzenia, numer katalogowy, wymiary urządzenia, wymiary strefy bezpieczeństwa, wysokość swobodnego upadku, główny materiał konstrukcyjny, opis funkcjonalności urządzenia; b) certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą (jednostkę oceniającą zgodność akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji – PCA) dla każdego oferowanego urządzenia, potwierdzający zgodność zaoferowanego urządzenia z Polskimi Normami dot. placów zabaw: PN-EN1176, zawierający przede wszystkim takie dane jak: normę europejską, opis certyfikowanego wyrobu tj. wizualizację urządzenia - zdjęcie lub rysunek, numer katalogowy, wymiary, podstawowe elementy składowe, grupę wiekową, główny materiał konstrukcyjny. Dokumenty dla nawierzchni: a) Atest deklarację zgodności zawierający przede wszystkim nazwę nawierzchni / przedmiot deklaracji, producenta wyrobu; b) Atest Higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni; c) Badania potwierdzające zgodność proponowanej nawierzchni z wymaganiami PN-EN 1177. W/w dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga aby wraz z w/w dokumentami został złożony projekt zagospodarowania terenu, sporządzony przez osobę z uprawnieniami budowlanymi wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, przedstawiający zaoferowane urządzenia wraz z ich strefami bezpieczeństwa w ramach terenu przeznaczonego na plac zabaw; 3) Zamawiający wymaga aby urządzenia zabawowe przewidziane do wbudowania na budowanym placu zabaw był urządzeniami stale produkowanymi oraz pochodziły z produkcji seryjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach