Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn: „Sport i zabawa – to nasze prawa” w Warszawie.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn: „Sport i zabawa – to nasze prawa” w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: „Sport i zabawa – to nasze prawa!” przy Szkole Podstawowej nr 185 przy ul. Bora Komorowskiego 31 w Warszawie, na działce nr 25 obręb 3-06-03. Celem inwestycji jest remont istniejących placów zabaw oraz rekultywacja terenów zielonych. ZAKRES ROBÓT 1. Prace przygotowawcze (w tym wykonanie banera o wymiarach 1x1,5 m informującego o inwestycji), rozebranie i wywóz gazonu oraz zniszczonych urządzeń zabawowych ( 2 szt. do demontażu i 1 szt. urządzenie plastikowe). 2. Budowę nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej wraz z podbudową i obrzeżami 120,8 m2 3. Zakup, dostawę i montaż stałych zabawek i innych elementów małej architektury tj.: zestawu sprawnościowego, huśtawki „ważka”, ławki z oparciem, kosza na śmieci, tablicy informacyjnej z regulaminem. 4. Remont i uzupełnienie istniejących urządzeń zabawowych. 5. Budowę instalacji nawadniającej roślinność. 6. Zakup, dostawę i nasadzenia roślin. 7. Założenie trawnika (wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej) 400 m2 8. Pielęgnacja roślin istniejących (tj. jednorazowe wykonanie przycięcia, nawożenia, pielenia oraz uzupełnienia kory lub ziemi urodzajnej) 9. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 10. Pielęgnację roślin nasadzonych przez 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót (lub zgodnie z ofertą Wykonawcy). Pielęgnacja roczna roślin nasadzonych obejmuje przycięcia, nawożenie, pielenie, uzupełnienie kory i ziemi urodzajnej, dosianie trawy, koszenie oraz wymianę uschniętych roślin. Zabiegi te należy wykonać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, dwa razy do roku. Podlewanie roślin i trawnika w zakresie obowiązków użytkownika Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy pn.: Remont terenu rekreacyjnego Szkoły Podstawowej nr 185 im. UNICEF w ramach zadania „Sport i zabawa – to nasze prawa!” ul. Gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 31 dz. nr 25 obręb 3-06-03, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę: 2 osoby bezpośrednio realizujące przedmiot zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to m in: roboty związane z wykonywaniem nawierzchni mineralnych, robót zieleniarskich oraz robót związanych z montażem elementów małej architektury. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 6. Wraz z ofertą wymagane jest złożenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (tj. projekty wykonawcze, przedmiary robót, STWiOR). Kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę będzie miał charakter pomocniczy i nie będzie podlegał weryfikacji, będzie służył jedynie do rozliczeń z wybranym Wykonawcą. Zaleca się jednak, aby określone zostały ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarze robót z uwzględnieniem poniższych zasad: a) wszystkie pozycje kosztorysu powinny zawierać cenę jednostkową, b) cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej obejmuje koszty bezpośrednie robocizny, materiałów łącznie z kosztami zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie i zysk, c) opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną (zgodnie z zasadami podanymi w Środowiskowych Metodach Kosztorysowania Robót Budowlanych, wydanymi w grudniu 2001 roku przez Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych i Zrzeszenie Biur Kosztorysowania Budowlanego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach