Przetargi.pl
Wykonanie remontu w zakresie wymiany wewnętrznych winylowych okładzin ściennych na okładzinę z wyprawy cienkowarstwowej - tynku strukturalnego dekoracyjnego oraz robót towarzyszących w pomieszczeniach budynku A i jego oficyny, w budynku którego administratorem jest Urząd Skarbowy w Limanowej

Urząd Skarbowy Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. M. B. Bolesnej 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3379-341 , fax. 0-18 3379-308
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Limanowa
    ul. M. B. Bolesnej 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3379-341, fax. 0-18 3379-308
    REGON: 49002640000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w zakresie wymiany wewnętrznych winylowych okładzin ściennych na okładzinę z wyprawy cienkowarstwowej - tynku strukturalnego dekoracyjnego oraz robót towarzyszących w pomieszczeniach budynku A i jego oficyny, w budynku którego administratorem jest Urząd Skarbowy w Limanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznych winylowych okładzin ściennych na okładzinę z wyprawy cienkowarstwowej - tynku strukturalnego dekoracyjnego oraz robót towarzyszących w pomieszczeniach budynku A i jego oficyny. W zakres remontu wchodzi: -demontaż paneli winylowych w układzie pionowym na ścianach, -rozebranie kasetonów z sufitów podwieszanych oraz dokładne umycie z użyciem detergentów rusztu stalowego, -rozebranie rusztu drewnianego mocowania paneli winylowych, montowanych w układzie pionowym, na ścianach z cegły, -wkucie w bruzdy odsłoniętych przewodów obwodów elektrycznych zasilania opraw, gniazd i wyłączników wraz z puszkami, z zagipsowaniem i uzupełnieniem osprzętu, -przetarcie tynku wewn. na ścianach po demontażu rusztu i okładzin winylowych, -demontaż i ponowny montaż (po renowacji tynków) grzejników c.o. typu konwektor, -wykonanie gładzi gipsowej na uprzednio przetartej powierzchni tynków ścian, -dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian ręcznie preparatem gruntującym (pod przetarcie i pod gładź szpachlową), -wyłożenie ścian dekoracyjną masą tynkową (kamyczek) gr. do 3 mm, na wysokość 1,70 m, -dwukrotne malowanie farbą emulsyjną (akrylową) tynków ścian - gładzi gipsowej, -montaż na istniejącym ruszcie stalowym sufitu podwieszonego nowych kasetonów. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji zamówienia kolorystykę zastosowanych materiałów. Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawiera odpowiednio załącznik Nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wykonawca ma obowiązek usunąć z budynku i zutylizować elementy z demontażu okładzin tj. między innymi panele winylowe i kasetony sufitowe, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz. U. z 2013r poz.21). 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenie objętym przedmiotem zamówienia w celu uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy. Termin dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Po dokonaniu wizji lokalnej Zamawiający wyda Wykonawcy potwierdzenie jej przeprowadzenia. 4.Kod CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 4.Okres rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/uslimanowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach