Przetargi.pl
„Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku D, III piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV Kompanii”

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku D, III piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV Kompanii”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: „Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku D, III piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV Kompanii”. Obiekt jest położony w Warszawie przy ulicy Słowackiego 52/54. Roboty remontowe dotyczą pomieszczeń, korytarzy i sanitariatów o łącznej powierzchni 655 m². Pomieszczenie przeznaczone do remontu położone są na trzeciej kondygnacji budynku pozbawionego windy. W skład zamówienia wchodzi również wykonanie remontu klatki schodowej tego samego budynku. Szczegółowy opis zakresu prac został podzielony na trzy branże: budowlaną, elektryczną i sanitarną. I. Branża budowlana - szczegółowy zakres prac do wykonania: 1. Remont pomieszczeń mieszkalnych: a) rozebranie wykładziny PCV (wszystkie pokoje); b) rozebranie terakoty i okładziny ściennej z płytek w kącikach sanitarnych (wszystkie pokoje); c) wykonanie tynków uzupełniających III kat.; d) wykonanie podłoża pod posadzkę z płytek gresowych; e) wykonanie poziomej izolacji wodoszczelnej wraz z wklejeniem taśmy w narożach - posadzka w kącikach sanitarnych; f) wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami w pokojach mieszkalnych (za wyjątkiem pokoju 319 gdzie należy ułożyć wykładzinę dywanową); g) przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną z płytek w kącikach sanitarnych; h) wykonanie okładzin ściennych płytkowych w kącikach sanitarnych; i) istniejące podokienniki malowane, do szpachlowania i malowania w kolorze białym; j) malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku, szczelin na styku za stolarką okienną i parapetami); k) regulacja stolarki drzwiowej z uzupełnieniem uszczelek; l) regulacja stolarki okiennej (PCV). 2. Remont korytarzy: a) rozebranie terakoty; b) wykonanie podłoża pod posadzkę z płytek gresowych; c) wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami; d) malowanie ścian (powyżej okładziny PCV) wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku); e) wymiana uszkodzonych płyt z włókien mineralnych 60x60 cm w istniejącej zabudowie sufitowej. 3. Remont sanitariatów nr 309, 318, 330: a) rozebranie ścianek murowanych dzielących natryski – 309, 318; b) rozebranie ścianek murowanych kabin sanitarnych WC – 318; c) przeniesieni drzwi do WC w sanitariacie 309; d) rozebranie okładzin z płytek na ścianach; e) rozebranie posadzek terakotowych; f) wykonanie tynków uzupełniających III kat.; g) wykonanie gładzi na uzupełnionych tynkach; h) wykonanie warstw wyrównujących pod okładziny płytkowe na posadzkach i ścianach; i) wykonanie izolacji wodoszczelnej ścian w pomieszczeniach natrysków wraz z wklejeniem taśmy w narożach; j) wykonanie izolacji wodoszczelnej podposadzkowej na całości sanitariatów wraz z wklejeniem taśmy w narożach; k) wykonanie okładzin ściennych płytkowych; l) wykonanie posadzek z płytek gresowych; m) malowanie ścian poza glazurą i sufitów w kolorze białym wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku, szczelin na styku za stolarką okienną); n) wymiana podokienników metalowych na podokienniki z konglomeratu. 4. Remont klatki schodowej: a) skucie istniejącego tynku mozaikowego; b) przygotowanie podłoża; c) wykonanie nowego tynku mozaikowego; d) malowanie ścian, stropów farbą emulsyjną w kolorze białym; e) malowanie betonowych stopni schodowych farbą do betonu o wysokiej odporności na ścieranie; i antypoślizgową wraz z uzupełnieniem ubytków i naprawą powierzchni; f) malowanie olejne cokołów i podstopni wraz z naprawą uszkodzeń; II. Branża elektryczna - szczegółowy zakres prac do wykonania: 1. Prace demontażowe: a) demontaż gniazdek 1-faz. podwójnych w pokojach mieszkalnych; b) demontaż gniazd w pokojach (kącikach sanitarnych) i łazienkach IP44; c) demontaż gniazdek pojedynczych na korytarzach i w pozostałych pokojach i pomieszczeniach; d) demontaż łączników jednobiegunowych i dwubiegunowych w pokojach mieszkalnych, częściach wspólnych i łazienkach; e) demontaż gniazd RJ45 i okablowania telefonicznego; f) demontaż opraw oświetleniowych podstawowych w pokojach; g) demontaż opraw plafonier w kącikach sanitarnych i łazienkach; h) demontaż opraw na korytarzach w suficie podwieszanym; i) demontaż opraw ewakuacyjnych kierunkowych; 2. Prace montażowe: a) wykucie bruzd w tynku na ścianie i suficie ułożenie kabli YDYp 3x1,5 mm2 instalacji oświetleniowej w łazience w celu montażu dodatkowego kinkietu i odtworzenie tynku; b) wykucie bruzd w tynku na ścianach ułożenie kabli YDYp 3x2,5 mm2 instalacji zasilającej gniazda w pomieszczeniu łazienki 318 i odtworzenie tynku; c) montaż opraw LED IP20 natynkowych (paneli LED 60x60 ok. 40W) w pokojach; d) montaż opraw typu plafoniera LED IP44 (panel LED ok. 10W) w pokojach w kącikach sanitarnych; e) montaż opraw typu plafoniera LED IP44 (panel LED ok. 10W) w łazienkach w miejscach ich demontażu oraz dodatkowych opraw w łazienkach nad umywalkami i na suficie; f) montaż opraw LED IP20 w suficie podwieszanym (paneli LED 60x60 ok. 40W) na korytarzach; g) montaż opraw awaryjnych oczek LED z autotestem i modułem 1h w suficie podwieszanym na korytarzach; h) montaż opraw ewakuacyjnych kierunkowych LED z modułem 1h i autotestem; i) montaż zdemontowanych łączników oświetlenia dwubiegunowych podtynkowych w pokojach w istniejących puszkach; j) montaż ponowny łączników oświetlenia jednobiegunowych podtynkowych w pokojach, na korytarzu i łazienkach; k) montaż puszek w tynku fi 60 głębokich pod dodatkowe gniazda i łączniki oświetleniowe w łazience; l) montaż ponowny gniazd 230V IP20 pojedynczych zasilających podwójnych w jednej puszce w pokojach; m) montaż ponowny gniazd 230V IP44 pojedynczych w kącikach sanitarnych; n) montaż ponowny gniazd 230V IP44 pojedynczych w łazienkach; o) pomiary elektryczne przeciwporażeniowe, rezystancji izolacji, sprawdzenie wyłączników różnicowoprądowych; p) pomiary parametrów oświetlenia podstawowego i awaryjnego; q) dokumentacja powykonawcza – kpl. (podpisana przez projektanta i kierownika robót oraz uzgodniona przez rzeczoznawcę ppoż. w zakresie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego) obejmująca opis techniczny szczegółowy spis rzuty i rysunki, dokumentację materiałową w postaci deklaracji zgodności, atestów itp. oraz DTR urządzeń. 3. Część teletechniczna: a) wykucie bruzd i ułożenie w tynku przewodów dla czujek dla wszystkich pomieszczeń dla pętli systemu SAP – przewód YnTKSYekw1x2x0,8 na stropie w pokojach i w suficie na uchwytach w przestrzeni ponad sufitem podwieszanym; b) wykonanie otworów przez ściany dla przeprowadzenia przewodów pętli SAP pomiędzy pomieszczeniami; c) ułożenie skrętki UTP/FTP 5e dla dodatkowego gniazda RJ45 w pokoju dowódców; d) ułożenie skrętki UTP/FTP 5e dla CCTV (dla 4 kamer) w istniejących trasach kablowych i pozostawienie zapasów przewodu w celu doprowadzenia końców przewodów do pomieszczenia ochrony przy wejściu na parterze; e) wykonanie dokumentacji powykonawczej SAP – opis + rysunki zawierającymi pętlę z czujkami (pozostawić wypusty z zapasem bez montażu czujek) z pomiarami rezystancji izolacji pętli oraz deklaracjami i certyfikatami oraz spisem treści; f) wykonanie rzutu z lokalizacją wypustów dla kamer CCTV wraz z częścią materiałową (deklaracja zgodności) i krótkim opisem. III. Branża sanitarna- szczegółowy zakres prac do wykonania: 1. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej piony i sanitariaty: a) wymiana podejść instalacji wody zimnej i ciepłej i kanalizacji w pokojach; b) rozebranie terakoty i okładziny ściennej z płytek w kącikach sanitarnych (wszystkie pokoje); c) wykucie bruzd poziomych i skośnych w ścianach; d) zamurowanie bruzd; e) rozkucie ścian w korytarzach do szachtów instalacyjnych; f) zamurowanie ścian osłonowych szachty instalacyjne; g) wymiana zaworów odcinających; h) wymiana urządzeń sanitarnych umywalek; i) montaż nowych pionów kanalizacji z rur PCV niskoszumowych np.: MAGNAPLAST HT Plus lub równoważnych; j) montaż instalacji wody zimnej z rur PP-R PN-20,ciepłej wody np. Wavin Fiber Basalt PN 20 lub równoważnych; k) wykonanie niezbędnych zabezpieczeń na działającej instalacji; l) przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną z płytek w kącikach sanitarnych; m) wykonanie okładzin ściennych płytkowych w kącikach sanitarnych; n) Zamurowanie ścian osłonowych szachty instalacyjne. 2. Remont sanitariatów wspólnych: a) wymiana podejść instalacji kanalizacji w sanitariatach; b) wykucie bruzd poziomych i skośnych w ścianach; c) zamurowanie bruzd; d) wymiana zaworów odcinających; e) wymiana urządzeń sanitarnych ustępów, umywalek, pisuarów, brodzików natryskowych oraz syfonów pralki; f) montaż nowych pionów kanalizacji z rur PCV niskoszumowych np.: MAGNAPLAST HT Plus lub równoważnych; W przypadkach gdzie określono wyrób budowlany nazwami towarowymi należy traktować je jako przykładowe określające pożądane min. parametry techniczne i dopuszcza się rozwiązania równoważne nie gorsze pod względem funkcji i parametrów technicznych danego wyrobu. g) montaż instalacji wody zimnej z rur PP-R PN-20,ciepłej wody Wavin np.: Fiber Basalt PN 20 lub równoważnych; W przypadkach gdzie określono wyrób budowlany nazwami towarowymi należy traktować je jako przykładowe określające pożądane min. parametry techniczne i dopuszcza się rozwiązania równoważne nie gorsze pod względem funkcji i parametrów technicznych danego wyrobu. h) wykonanie niezbędnych zabezpieczeń na działającej instalacji; i) przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną z płytek w kącikach sanitarnych; j) wykonanie okładzin ściennych płytkowych w kącikach sanitarnych; k) wymiana armatury: bateria jednouchwytowa umywalkowa i natryskowa; l) zawory czerpalne; m) wymiana podejść dopływowych do baterii i zaworów; n) rozkucie ścian do szachtów instalacyjnych; o) zamurowanie ścian osłonowych szachty instalacyjne. UWAGA! Dokładny zakres merytoryczny i ilościowy prac określają przedmiary robót. Rodzaj materiałów określony jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Określenie miejsc wykonania poszczególnych elementów remontu będzie wskazane w momencie wprowadzenia na budowę i w toku prac. Oferent ma możliwość zapoznania się z warunkami prac i zakresem robót na etapie sporządzania oferty. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych określają następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 8. Przedmiar robót - branża budowlana; Załącznik nr 9. STWiOR-branża budowlana; Załącznik nr 10. Przedmiar robót - branża elektryczna; Załącznik nr 11. STWiOR-branża elektryczna; Załącznik nr 12. Rysunek, wytyczne do remontu- branża elektryczna; Załącznik nr 13. Przedmiar robót – branża sanitarna; Załącznik nr 14. STWiOR- branża sanitarna; 3.2. Gwarancja i rękojmia: 1) Bezpłatna gwarancja na wykonane roboty budowlane i wbudowane wyroby budowlane wynosi – minimum 36 miesięcy. 2) Rękojmia - termin rękojmi jest zrównany z terminem zaoferowanej przez Wykonawcę gwarancji i wynosi minimum 36 miesięcy. Uwaga!!! Termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych). 1) Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank BGŻ BNP PARIBAS 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej; - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 3) Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem WADIUM – zamówienie: PN/6/19: nazwa: Wadium na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, III piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 5) Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 15 maja 2019 r. o godz. 09.30, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt 6 kwoty na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową; Formularz oferty – załącznik nr 1; Zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 7; pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu); informację na temat Podwykonawców; zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych; dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach