Przetargi.pl
„Wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterach 53-57 a R-1 oraz od R-5 do R-2 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2020-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterach 53-57 a R-1 oraz od R-5 do R-2 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterach 53-57 a R-1 oraz od R-5 do R-2 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych położonych na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44 według przedmiaru robót ujętych w kosztorysie nakładczym: 3. Informacje dla Wykonawców 1. Podczas trwania robót na terenie Cmentarza Komunalnego będzie odbywał się ruch kołowy i pieszy związany z charakterem pracy. 2. Płatność za roboty budowlane będzie realizowana w 2020 roku 3. Wszystkie materiały budowlane są scedowane na Wykonawcę. 4. Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowania całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 2.Zgłoszenia na piśmie zamawiającemu zakończenia robót potwierdzone przez inspektora nadzoru nie później niż 3 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. 3.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty wykonane w ramach przedmiotu Umowy. Okres gwarancji za wady fizyczne i prawne wynosi co najmniej 36 miesięcy od dnia wykonania usługi. Rękojmia za wady obejmuje okres 5 lat. 4.W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych wad ujawnionych. 5.O zauważonych wadach Zamawiający jest zobowiązany zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie po ich ujawnieniu. 6.Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7.Zakres robót podany w przedmiarze robót może ulec zmianie. 8.Rozliczenie faktycznie wykonanego zakresu robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy. 9.Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zapewnić warunki bezpieczeństwa w ruchu pieszych. 10.Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty bez większych uciążliwości dla funkcjonowania ruchu wewnętrznego. 11.Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić teren robót do stanu pierwotnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterach 53-57 a R-1 oraz od R-5 do R-2 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.” 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach