Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu i docieplenie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Al. Powstańców Wielkopolskich 30, 30 A oficyny w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu i docieplenie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Al. Powstańców Wielkopolskich 30, 30 A oficyny w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu i docieplenie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Al. Powstańców Wielkopolskich 30, 30A oficyny w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje miedzy innymi: Docieplenie ścian elewacji budynków zakres robót: a) naprawa uszkodzonych ścian, b) przygotowanie podłoża, oczyszczenie i zmycie tynków, uzupełnienie ubytków tynków zewnętrznych, zagruntowanie podłoża, c) docieplenie ścian styropianem gr. 15 cm, d) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 2 cm, e) wykonanie tynku cienkowarstwowego wraz z malowaniem farbami elewacyjnymi, f) wymianie obróbek blacharskich, parapetów i rynien spustowych, g) wymiana stolarki okiennej, h) wymiana stolarki drzwiowej, i) regulacja, konserwacja i pomalowanie drzwi wejściowych, j) montaż budek dla ptaków, k) uporządkowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na elewacjach, wymiana lub uzupełnienie lamp oświetleniowych i numerów policyjnych, instalacji odgromowej, tablic, skrzynek, przewodów kominowych - demontaż i ponowny montaż po dociepleniu, konserwacja elementów metalowych na elewacjach Remont dachu zakres robót: Wykonanie remontu dachu budynku (dachy z pokryciem papowym na części płaskiej, oraz z blachy dachówkopodobnej na mansardach), polegającego na: a) wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku b) wymiana rynien na nowe z blachy cynkowo-tytanowej, c) wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej powlekanej, d) rozbiórka wszystkich warstw pokrycia z papy, e) naprawa uszkodzeń czapek kominowych, f) pokrycie dachu papą podkładową termozgrzewalną g) pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową, h) montaż izoklinów styropianowych przed wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej, i) wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej: kominów, wyłazu oraz przylegających ścian, j) wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej styków połaci z sąsiednim budynkiem, k) montaż listew dociskających obróbki z papy termozgrzewalnej, l) wymianę pokrycia na nowe, z blachy stalowej powlekanej dachówkowej na częściach mansardowych, m) wymiana uszkodzonych desek na połaciach, n) wymiana uszkodzonych tynków na kominach ponad dachem, o) oklejenie ścianek kominów siatką z włókna szklanego, p) wymiana okien połaciowych, q) pomalowanie ścianek kominów ponad dachem farbą silikonową r) pomalowanie czapek kominowych lepikiem asfaltowym stosowanym na zimno, s) wywiezienie i przekazanie do utylizacji materiałów z rozbiórki (dokument przekazania do utylizacji należy załączyć do dokumentów odbiorowych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 9 422,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia dwa złote), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach