Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku użytkowego wolnostojącego przy ul. Podhalańskiej 9/U1 w Szczecinie w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej dla branży sanitarnej i uzyskaniem stosownych uzgodnień

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku użytkowego wolnostojącego przy ul. Podhalańskiej 9/U1 w Szczecinie w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej dla branży sanitarnej i uzyskaniem stosownych uzgodnień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku użytkowego wolnostojącego przy ul. Podhalańskiej 9/U1 w Szczecinie (działka nr 6/29 obręb 1025), w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej dla branży sanitarnej w trybie „zaprojektuj i wybuduj” i uzyskaniem stosownych uzgodnień, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami, przez osoby/pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 2. Zakres zamówienia obejmuje miedzy innymi: 1) Branża budowlana: a) remont pokrycia dachu, b) remont i ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, c) remont pomieszczeń w budynku (ściany, sufity, posadzki, klatka schodowa), d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, e) remont powierzchni podwórza przylegającego do budynku, 2) Branża elektryczna: a) wymiana WLZ do tablicy głównej TG w budynku, b) wymiana tablicy głównej TG w budynku i uzgodnienie schematu TG w ENEA, c) demontaż starej instalacji elektrycznej, instalacji teleinformatycznej i antywłamaniowej, d) montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, e) montaż nowej instalacji teleinformatycznej i antywłamaniowej, f) badania i pomiary instalacji elektryczne, 3) Branża sanitarna - realizacja zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach dwóch etapów: Etap 1: opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, węzła cieplnego jednofunkcyjnego z automatyką i sterowaniem pracą węzła, instalacji zimnej i ciepłej wody wraz z uzyskaniem na swój koszt stosownych, niezbędnych uzgodnień (w tym uzgodnienie schematu węzła cieplnego w Szczecińskiej Energetyce Cieplnej) . Do obowiązków Wykonawcy w ramach Etapu I, należy w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, węzła cieplnego jednofunkcyjnego wraz z automatyką i sterowaniem pracą węzła, instalacji zimnej i ciepłej wody, b) uzyskania wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów; c) uzyskanie akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazanie mu kompletnej dokumentacji projektowej, w wersji papierowej, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; Uwaga! Wykonawca ma obowiązek uzgadniania dokumentacji projektowej z przedstawicielem zamawiającego na każdym etapie, wraz z uzyskaniem a przedłożonych dokumentach jego pisemnej akceptacji. Etap 2: realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Do obowiązków Wykonawcy w ramach Etapu II, należy w szczególności: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, w szczególności: - demontaż istniejącego węzła cieplnego, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż starej i wykonanie nowej instalacji ciepłej i zimnej wody, - demontaż starych i montaż nowych urządzeń sanitarnych, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie węzła cieplnego jednofunkcyjnego z niezbędną z automatyką i sterowaniem pracą węzła, - montaż elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy ciepłej wody, - wykonanie towarzyszących robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania; b) przed przystąpieniem do czynności odbiorowych należy: - przedłożyć protokoły z przeprowadzonych wszelkich niezbędnych badań, prób i sprawdzeń (w tym protokoły prób szczelności) instalacji objętych przedmiotem zamówienia, - przedłożyć dokumenty pozwalające na ocenę wbudowanych materiałów (certyfikaty, atesty, karty techniczne, instrukcje, karty gwarancyjne, itp.); c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 11 388,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy trzysta osiemdziesiąt osiem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach