Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku usługowego przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie – 2 ETAP

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku usługowego przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie – 2 ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku usługowego przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie – 2 etap, 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane – wykonanie docieplenia elewacji budynku, wymianę stolarki drzwiowej na parterze i piętrze, remont pomieszczeń parteru i piętra, w szczególności: • zbicie na elewacji zwietrzałych i luźnych tynków, • demontaż zbędnych elementów z elewacji, • demontaż rur spustowych, • demontaż wewnętrznych schodów drewnianych, • uzupełnienie stropu żelbetowego, • wyburzenie niektórych ścianek działowych, • wykonanie nowych ścianek działowych, • wyrównanie na parterze i piętrze ścian płytami gipsowo-kartonowymi, • wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wyrównanie poziomów podłóg i wykonanie nowych okładzin z płyt gresowych oraz PCV, • remont stalowych krat okiennych, • uzupełnienie obróbek blacharskich, wymiana parapetów zewnętrznych, • obłożenie cokołu, ościeży oraz murków przy zejściu do piwnic płytkami klinkierowymi, • uzupełnienie ubytków istniejącego docieplenia ze styropianu grubości 5 cm, • ocieplenie elewacji styropianem grubości 15 cm, • montaż drzwi wewnętrznych, • wykonanie tynku mineralnego i pomalowanie docieplenia elewacji, • ocieplenie stropodachu wełną mineralną,, • montaż rur spustowych, • montaż nawiewników w oknach parteru i piętra, • demontaż starych i montaż nowych obudów g-k istniejących i projektowanych instalacji, • regulacja, oczyszczenie i mycie okien parteru i piętra. 2) roboty sanitarne –wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, w szczególności: • wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej. 3) roboty elektryczne – wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w szczególności: • montaż tablicy bezpiecznikowej TB3, • wykonanie instalacji elektrycznych w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • montaż opraw i instalacji elektrycznej, • wykonanie pomiarów elektrycznych i sporządzenie protokołów pomiarów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 14 947,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset czterdzieści siedem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach