Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wlkp. 22 oficyna w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wlkp. 22 oficyna w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wlkp.22 oficyna w Szczecinie, polegających na wykonaniu remontu dachu i klatki schodowej oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje miedzy innymi: 1) Remont dachu: a) wymiana uszkodzonych desek poszycia dachu, b) wymiana pokrycia z papy, c) wymianę okien w obrębie dachu, d) remont czapek kominowych, e) miejscowe przemurowanie kominów ponad dachem, f) wymiana uszkodzonych tynków kominów ponad dachem, g) oklejenie (ponad dachem) ścianek kominów i nadbudówek powyżej połaci siatką z włókna szklanego, h) wymiana pokrycia z blachy mansardów, i) wymiana opierzeń i obróbek blacharskich, j) wymianę rynien i rur spustowych, k) wywóz i opłata za składowisko wszystkich materiałów z rozbiórki. 2) Docieplenie ścian budynku z wykonaniem poziomej i pionowej izolacji przeciwwilgociowej: a) przeprowadzenie robót przygotowawczych, b) ustawienie rusztowań, c) naprawa murów zewnętrznych za pomocą zszywania prętami stalowymi, d) skucie uszkodzonych tynków istniejących, e) wykonanie obrzutki tynkarskiej, f) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, g) wymiana parapetów i obróbek blacharskich h) docieplenie ścian zewnętrznych, i) wykonanie warstw wykończeniowych, j) montaż budek dla ptaków. 3) Remont klatki schodowej: a) uzupełnienie tynków ścian i stropów, b) zdarcie starych farb ze ścian oraz sufitów, c) usunięcie farby z poręczy i balustrad schodów z ponownym malowaniem farbą olejną, d) malowanie farbą olejną lamperii oraz farbą emulsyjną ścian powyżej lamperii oraz sufitów, e) malowanie farbą olejną wszystkich elementów drewnianych, f) ułożenie na schodach płyt twardych, wykładzin z tworzyw sztucznych i nosków ochronnych, g) ułożenie na podłodze parteru płytek z kamieni sztucznych, h) ułożenie na podłogach wyższych kondygnacji wykładzin z tworzyw sztucznych, i) pomalowanie stolarki drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8 260,00 zł (słownie osiem tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach