Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg gminnych: 1. K363944 Bliszcze – Płaśnie w Tylmanowej w km 0+000 – 0+850 wraz z włączeniami: w km 0+775 ciągu głównego (km włączenia 0+000 – 0+050) oraz 2. K363948 Potok - Miazgi w Tylmanowej w km 0+000 – 0+080, km 0+850 – 1+515 oraz km 1+530 – 1+640

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    os. Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 182620910, fax. 182620936
    REGON: 491892587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg gminnych: 1. K363944 Bliszcze – Płaśnie w Tylmanowej w km 0+000 – 0+850 wraz z włączeniami: w km 0+775 ciągu głównego (km włączenia 0+000 – 0+050) oraz 2. K363948 Potok - Miazgi w Tylmanowej w km 0+000 – 0+080, km 0+850 – 1+515 oraz km 1+530 – 1+640
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Zadanie 1- Remont drogi gminnej K363944 Bliszcze – Płaśnie w Tylmanowej w km 0+000 – 0+850 wraz z włączeniami: w km 0+775 ciągu głównego (km włączenia 0+000 – 0+050) Zadanie 2- Remont drogi gminnej K363948 Potok - Miazgi w Tylmanowej w km 0+000 – 0+080, km 0+850 – 1+515 oraz km 1+530 – 1+640 Zadanie 2 zostanie wykonane w trzech etapach: I etap: km 0+000 - 0+080, II etap: km 1+530 - 1+640, III etap: km 0+850 - 1+530. Zakres robót obejmuje: wymianę starej nawierzchni bitumicznej na nową, montaż barier ochronnych i remont: - korpusu drogi gminnej z kruszyw naturalnych, - podbudowy dolnej z kruszyw naturalnych, - podbudowy górnej z kruszyw łamanych (tłucznia) - nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - istniejącego odwodnienia, zgodnie z załączonymi do niniejszej siwz dokumentami: - przedmiarami robót, specyfikacją techniczną, zgłoszeniami Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych) -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania na przedmiotowe remonty dróg z Funduszu Dróg Samorządowych (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadiów w wysokości: Na zadanie 1: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Na zadanie 2: 13.000,00 zł, słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Ochotnica Dolna w Pienińskim Banku Spółdzielczym nr 29 8817 0000 2001 0072 1501 0005. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje takich warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach