Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego dla przebudowy dróg powiatowych nr 1205P i 1191P na odcinku Łobżenica - Ruda, stanowiących ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego dla przebudowy dróg powiatowych nr 1205P i 1191P na odcinku Łobżenica - Ruda, stanowiących ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu budowlanego dla przebudowy dróg powiatowych nr 1205P i 1191P na odcinku Łobżenica - Ruda, stanowiących ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na odcinku Łobżenica – Ruda, stanowiących ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego, w zakresie uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa obejmuje odcinek dróg powiatowych: nr 1205P i 1191P o łącznej długości około 14,0 km tj. odcinek drogi powiatowej 1205P w km od 0+300 do 4+700 oraz nr 1191P w km od 0+000 do 9+300. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla trzech odrębnych odcinków - trzech etapów (części) realizacyjnych, w zakresie projektu budowlanego i projektu technicznego. 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 4. Pierwsza część zamówienia - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi powiatowej nr 1205P na odcinku od połączenia z projektowaną obwodnicą Łobżenicy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 242 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1191P w miejscowości Liszkowo (wraz z przebudową skrzyżowania) o długości ok. 4,4 km. 5. Druga część zamówienia - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi powiatowej nr 1191P na odcinku od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1205P z 1191P w miejscowości Liszkowo do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1192P (wraz z przebudową tego skrzyżowania) o długości ok. 6,0 km. 6. Trzecia część zamówienia - obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1191P od końca projektowanego skrzyżowania w części II zamówienia tj. od skrzyżowania dróg powiatowych nr 1191P i 1192P w miejscowości Glesno, do skrzyżowania z drogą krajową nr 10 w miejscowości Ruda na długości ok. 3,6 km. Jako koniec opracowania należy przyjąć istniejące skrzyżowanie z drogą krajową nr 10 w miejscowości Ruda. W trakcie realizacji umowy, w zależności od wybranego wariantu projektowanej drogi S10, koniec opracowania może zostać przesunięty o około 100 metrów, do momentu połączenia z projektowaną przebudową drogi powiatowej nr 1191P, w ramach budowy drogi ekspresowej S10. 7. Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. W celu właściwego wykonania zamówienia Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9. Wykonawca we własnym zakresie dokona wszelkich uzgodnień branżowych oraz formalno–prawnych. Materiały do projektowania (w tym mapę do celów projektowych, badania geotechniczne) i inne niezbędne dokumenty Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem. 10. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. 11. Kosztorysy należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 12. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „o parametrach wyższych lub równoważnych”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 13. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 16. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach