Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. Komuny Paryskiej 94a we Wrocławiu

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. Komuny Paryskiej 94a we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na remoncie i przebudowie wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Komuny Paryskiej 94a we Wrocławiu. 3.Zadanie będzie realizowane w ramach Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/18 o dofinansowanie projektu pn. "Wykonanie prac remontowych wybranych nieruchomości przy ul. Komuny Paryskiej, T. Kościuszki, I. Prądzyńskiego we Wrocławiu”. 4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa remontu i przebudowy budynku stanowiąca integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ” w tym: a) Projekt Budowlany (pierwotny) stanowiący załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 6464/2016 z dnia 02.12.2016r. – branża budowlana, sanitarna, elektryczna; b) Decyzja nr 6464/2016 z dnia 02.12.2016r., pierwotne pozwolenie na budowę, c) Decyzja nr 423/2019 z dnia 26.03.2019r. pozwolenie konserwatorskie wraz z projektem stanowiącym załącznik do decyzji, d) Projekt budowlany zmian stanowiący załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 559/2020 z dnia 10.02.2020r., – branża budowlana, sanitarna, elektryczna; e) Decyzja nr 559/2020r. z dnia 10.02.2020r., pozwolenie (zamienne) na budowę, f) projekty wykonawcze dla projektu pierwotnego i projektu zmian - branża budowlana, sanitarna, elektryczna; g) informacja dot. planu BIOZ, h) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót dla projektu pierwotnego i projektu zmian, i) zespolony przedmiar robót - branża budowlana, sanitarna, elektryczna; j) przedmiar robót naprawy elewacji; 2) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dotyczącej tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej – załącznik do SIWZ; 3) Harmonogram rzeczowo–finansowy – załącznik nr 3 do umowy. 4) Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu i przebudowy budynku w całym zakresie prac, wskazanym w dokumentacji projektowej zmian (projekt budowlany i wykonawczy zmian), stanowiącej załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 559 /2020 z dnia 10.02.2020r., dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do decyzji pozwolenie konserwatorskie nr 423/2019 z dnia 26.03.2019r. oraz dokumentacji projektowej (pierwotny projekt budowlany i wykonawczy), stanowiącej załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 6464 z dnia 02.12.2016r. 5) Zakres prac dotyczący naprawy zniszczonej elewacji frontowej określa przedmiar robót naprawy elewacji; 6) Informacja dotycząca stosowania dokumentacji projektowej 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót budowlanych objętych pierwotnym projektem budowlanym oraz projektem budowlanym zmian remontu i przebudowy budynku, w tym: remont elewacji frontowej; remont klatki schodowej remont balkonów; remont elewacji i dachu dawnej kaflarni; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; remont piwnic; wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych; wykonanie instalacji zbiorczej tv sat z anteną dachową; wykonanie remontu oraz nowych wewnętrznych instalacji sanitarnych: zimnej i ciepłej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania dla przyległego budynku dawnej kaflarni; przebudowę mieszkalnego układu funkcjonalno-użytkowego poprzez demontaż dawnych i montaż nowych ścian działowych i utworzenie 19 nowych lokali mieszkalnych z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym; przebudowę układu korytarza klatki schodowej w osiach B-C w celu zapewnienia dostępu do projektowanych lokali mieszkalnych; remont stropu odcinkowego nad piwnicą – odciążenie z wymianą warstw; przebudowę części nadproży w poziomie piwnic ; przebudowę stropu drewnianego w osiach B-C nad parterem, 1 oraz 2 piętrem – wymiana na strop WPS; remont stropu drewnianego w osiach A-B i C-D nad parterem, 1 oraz 2 piętrem – odciążenie z wymianą warstw; likwidację studni doświetlających w osiach B-C wraz ze świetlikami dachowymi; nowe nadproża stalowe w istniejących ścianach nośnych; przebudowę części klatki schodowej w odcinku korytarzy na kondygnacji 1, 2 i 3 piętra; przebudowę instalacji wod-kan z nowymi pionami kanalizacji bytowej, wody oraz z cyrkulacją; przebudowę części instalacji c.o. z zachowaniem ujętych w dokumentacji pierwotnej pionów, grzejników oraz węzła cieplnego przebudowę instalacji elektroenergetycznej w obrębie wszystkich kondygnacji użytkowych oraz piwnicy i poddasza nieużytkowego; zmianę funkcji kondygnacji poddasza użytkowego na poddasze nieużytkowe; likwidację instalacji gazu; 2) Wykonanie robót budowlanych nie objętych projektem budowlanym, polegających na naprawie zniszczonej elewacji szczytowej, 3) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem, 4) Wykonanie tablicy pamiątkowej wraz z projektem i montażem, 5) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych tj.: a) zamontowanie domofonu na wysokości umożliwiającej korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich, b) zainstalowanie dzwonków do drzwi na każdym z pięter umieszczonych na wysokości 0,8-1,2m, umożliwiających korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich, c) montaż tabliczek na pochwytach poręczy schodowych z opisem kierunków ruchu w języku Braille’a, d) montaż tabliczek z opisem pomieszczeń ogólnodostępnych oraz numerów mieszkań w języku Braille’a. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną terenu budowy w dniu 16 listopada 2020r. od godz. 12.00 do 14.00. Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny być zapisane przez Wykonawcę i następnie przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Pzp. Wszelkie bieżące wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji, a stają się takie i są wiążące dla wszystkich stron dopiero po ich potwierdzeniu w trakcie procedury przetargowej. 8. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z pracownikiem Zamawiającego pod nr tel. 71 326 41 45. 9. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”. 10. ASPEKTY SPOŁECZNE UWZGLĘDNIONE W REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. KLAUZULA SPOŁECZNA – tzw. pracownicza 10.1.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę oraz rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisanych w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zwanej dalej „Kodeksem pracy”. 10.2 Sposób dokumentowania. 10.2.1 Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia – wykazu umów dotyczacych osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W wykazie należy wymienić umowy o pracę dotyczące wszystkich pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, dla udokumentowania faktu zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawców osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeku pracy - wykaz stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy. 10.2.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 10.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10.1 rozdz. III SIWZ przez cały okres wykonywania przez nich czynności poprzez żądanie, aby Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 i nie dłuższym niż 15 dni roboczych, złożył dowody wymienione w ust.10.2 potwierdzające zatrudnienia osób wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, dokumentów o których mowa w ust. 10.2 rozdz. III SIWZ we wskazanym terminie, bądź zaistnienie uzasadnionych podejrzeń niewypełnienia obowiązku zatrudnienia osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę, będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt 18 i 19 umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 12. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 13. Budynek mieszkalny stanowiący przedmiot zamówienia znajduje się w obiekcie zabytkowego zespołu Przedmieścia Oławskiego wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 20.06.2005 r. pod numerem 538/A/05. 14. W terminie 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. W przypadku uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany będzie ją wymienić na nową. Wytyczne wykonania tablicy określa STWIOR-część dotycząca tablic, projekt wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. 15. Do dnia odbioru końcowego robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy pamiątkowej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. Wytyczne wykonania tablicy informacyjnej określa STWIOR-część dotycząca tablic, wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach