Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-190 Ciężkowice, Kąśna Dolna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 210 921 , fax. 146 210 921
- Data zamieszczenia: 2020-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej
Kąśna Dolna 17
33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
tel. 146 210 921, fax. 146 210 921
REGON: 85246372000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cptkdolna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowo – instalacyjnych Dworu I.J. Paderewskiego w Kąśnej Dolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem Dworu Ignacego Jana Paderewskiego w Kąśnej Dolnej gm. Ciężkowice, powiat tarnowski, województwo małopolskie zgodnie z dokumentacja projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, obejmujących następujący zakres: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi (stalowe z blachy powlekanej ) oraz parapety wewnętrzne ( drewniane). 2) Renowacja tynku zewnętrznego ściana północna , dwie ściany szczytowe , kominy i elementy sztukateryjne (gzymsy, detale kamienne). 3) Renowacja elementów z blachy, gzymsów i kominów ( wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych). 4) Renowacja elementów stalowych (zadaszenie, wejść i balustrada). 5) Wymiana nawierzchni ganku wejściowego. Przewidywane do wykonania roboty remontowe wykonane będą na podstawie dokumentacji projektowej, programu prac budowlano konserwatorskich i pod nadzorem konserwatorskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: Dwa tysiące 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pełnomocnictwo - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). 2. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz.1114 oraz z 2016r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 3. Pisemne zobowiązania wymagane postanowieniami SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu – wzór według zał. nr 7 do SIWZ 4. Kosztorys ofertowy (uproszczony wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu) sporządzony zgodnie z wytycznymi wskazanym w pkt. VIII. SIWZ 5. Dowód wniesienia wadium Oryginał lub kopię gwarancji lub poręczenia jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-10-03 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV lub drewnianą wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-07-28 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2020-04-28 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie (lokalizacja budynku: Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. Mikołaja Reja 1, 32-100 Proszowice)
Dodano: 2019-07-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Krakowie przy ul. Pijarów 3
Dodano: 2019-06-14 - Kontynuacja konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej w dawnej Akademii Handlowej - obecnie Zespole Szkół Ekonomicznych Nr 1 przy ul. Kapucyńskiej 2 w Krakowie
Dodano: 2019-06-07 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 7 części.
Dodano: 2019-05-29 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2019-03-06 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
Dodano: 2018-06-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 8 części.
Dodano: 2018-06-12