Przetargi.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzuw okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4512034
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej, w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzuw okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części. Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (REJON 1), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiejwbudynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 2), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (REJON 3), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie lub drogą e-mailową;Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta w godzinach od godziny 7:00 do 22:00, a w przypadku zdarzeń nagłych również w pozostałych godzinach, Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac, a w przypadku zgłoszeń ze strony Mieszkańców uzyskać zgodę na realizację kierownika Biura Obsług Mieszkańców lub uprawnionego pracownika; W przypadku awarii oraz zdarzeń nagłych, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu ……godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od otrzymania zgłoszenia, bieżące pracew terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami) z wyłączeniem czynności wymagających natychmiastowych interwencji, z uwagi na zagrożenie zdrowia i życia; Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii; Przez zdarzenia nagłe Zamawiający rozumie gwałtowne, nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości (pożar, huragan, powódź, katastrofa budowlana). W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu,który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres rzeczowy: Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży: dekarsko – blacharskiej; murarsko – tynkarskiej; stolarsko – ciesielskiej; szklarskiej; w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (dachy: ceramiczne, pokryte eternitem, pokryte papąitp.) na danym budynku powodujące przecieki; czyszczenie, udrażnianie i naprawa rynien i rur spustowych oraz wymiana odcinka rury żeliwnej wraz z jej udrażnianiem do studzienki rewizyjnej; naprawa przez lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji na danym budynku; mocowanie elementów rynien i rur spustowych m.in. sztucery, kolanka, haki rynnowe i objemki do rur itp.; naprawy uszkodzeń elementów więźby, naprawy uszkodzeń ścian, uzupełnianie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, uszczelnianie prefabrykatów w systemie OWT, przemurowanie świetlików piwnicznych; usunięcie luźnych elementów elewacji lub dachu zagrażających bezpieczeństwu (gzymsy, sterczyny, attyki, balkony, ściany, kominy itp.); obsadzenie różnych elementów w częściach składowych budynku wskazanych przez Zamawiającego, np. numerów budynków, pochwytów itp.; mocowanie i uszczelnianie ościeżnic i skrzydeł okiennych i drzwiowych wraz z regulacją i malowaniem, wskazanych przez Zamawiającego zamurowanie i wykuwanie przebić w ścianach i stropach; uzupełnienie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach; naprawa i wymiana okuć stolarskich; naprawa i montaż samozamykaczy przy drzwiach wejściowych (koszt samozamykacza nowego pokrywa zleceniodawca, dotyczy montażu nowych samozamykaczy); naprawa uszkodzonych posadzek, schodów, biegów schodowych, także poręczy, tralek i pochwytów; naprawa/wymiana zamków, przyspawanie zawiasów itp.; zerwanie/naprawa uszkodzonych wykładzin podłogowych np. gumolit, wykładzina PCV, oraz płytek ceramicznych; naprawa poprzez wyrównanie, przełożenie lub uzupełnienie nawierzchni dróg chodników przy budynkach; naprawa i osadzanie uszkodzonych elementów budynku m.in. szafek przyłączy gazowych i elektrycznych;likwidacja w okresie zimowym śniegu, oblodzeń i sopli lodowych na budynkach; podejmowanie czynności związanych z udostępnianiem lokali, naprawa obiektów małej architektury; w przypadkach losowych takich jak: pożar, wybuch gazu, huragan, katastrofa budowlana itp. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania robót zabezpieczających oraz zobowiązany jest do wyposażenia w odpowiedni sprzęt, termin wykonania zleconych prac w uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Mieszkańców; (załączniki) przystąpienie do niezwłocznego zabezpieczenia otworów, studzienek okiennych piwnicznych itp. dojazd na zgłoszenie, bez świadczenia usługi konserwacyjnej. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km od miasta Grudziądza, telefonu stacjonarnego, komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł. Część I – 3000 zł Część II – 3000 zł Część III – 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ ,Dowód wniesienia wadium – kserokopia, Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach