Przetargi.pl
wykonanie oznakowania poziomego ulic miejskich w Stargardzie.

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie oznakowania poziomego ulic miejskich w Stargardzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: wykonanie oznakowania poziomego ulic miejskich w Stargardzie. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych prac związanych z odtworzeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową na ulicach miejskich w terminie do 31 maja 2020, a następnie powtórzenie malowania na wyznaczonych przejściach dla pieszych oraz w miejscach natężonego ruchu drogowego we wrześniu 2020 r. - w skład których wchodzą m.in.: a) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, b) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, c) przygotowanie i dostarczenie materiałów, d) oczyszczenie podłoża (nawierzchni), e) przedznakowanie w przypadku wykonywania nowych oznakowań lub starych nieczytelnych, f) naniesienie cienkowarstwowej powłoki znaków na nawierzchnie drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z obowiązującymi normami (linie ciągłe lub przerywane, pojedyncze lub podwójne, linie zatrzymania, przejścia dla pieszych, symbole, a w tym np. miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, strzałki, znaki uzupełniające itp.) – o grubości min. 0,6mm, g) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót, h) usuwanie istniejącego oznakowania (w sytuacjach tego wymagających), i) przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych, 2) roboty ujęte w formularzu ofertowym, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 3) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) do wykonywanych robót zastosowanie mają ogólna specyfikacja techniczna (OST) D-07.01.01 dotycząca wykonania i odbioru robót związanych z wykonywaniem oznakowania poziomego dróg opracowane przez GDDKiA (załącznik nr 8 SIWZ) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załączniki nr 1-4 rozporządzenia), 2) wykaz ulic i parkingów objętych odtworzeniem oznakowania poziomego, wraz z ulicami przejętymi od Zarządu Dróg Powiatowych, wykaz przejść dla pieszych na ulicach ujętych do oznakowania w II etapie (wrzesień b.r.) oraz wykaz przejść dla pieszych oznakowanych grubowarstwowo w latach poprzednich wyłączonych z zakresu zadania – określa załącznik nr 7 SIWZ, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST): a) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót – zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiary robót, b) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST – zastosowanie mają ustalenia SIWZ, c) wyłączenia – nie dotyczy, 4) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) powierzchnia oznakowania (maj) ~14 400 m2, a w tym oznakowanie w kolorze białym ok. 12 000 m2, niebieskim ~ 1700 m2, czerwonym ~700 m2, 2) powierzchnia oznakowania przejść dla pieszych wykonywanych we wrześniu ~1000 m2. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy – określa wzór umowy (§ 1 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 4. Dowód wniesienia wadium 5. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach