Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawę drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin: 1.1. Część 1: 1) Papier firmowy – 10 000 szt. 2) Koperty – 5 000 szt. 3) Zaproszenia – 5 000 szt. (dwie grafiki po 1 200 szt. i 3 800 szt.) 4) Mapy A3 – 50 000 szt. 1.2. Część 2: 1) Plakat format A3 - 850 szt. (dwie kreacje po 500 szt. i 350 szt.) 2) Plakat format B3 - 850 szt. (dwie kreacje po 500 szt. i 350 szt.) 1.3. Część 3 1) Kolorowanki z legendami format B5 - 3500 szt. 2) Komiks UNIA – 4 000 szt.: 2 wersje językowe (wersja polska – 3 000 szt.; wersja angielska – 1 000 szt.) 1.4. Część 4: 1) Kalendarz ścienny 2019 – 1 000 szt. 1.5. Część 5: 1) Zawieszka Anioł- 15 000 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu proofów, 2) wykonanie druków po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych proofów; 3) dostawę druków do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców w części 2. 2. W części 1, 3, 4, 5 składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - Część 1: 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych). - Część 3: 260,00 zł (słownie dwieście sześćdziesiąt złotych). - Część 4: 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych). - Część 5: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie okresla minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy dla każdej części oddzielnie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Wycena ofertowa dla każdej części oddzielnie 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. .Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021r.
Dodano: 2021-02-12 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin- publikacja
Dodano: 2021-02-09 - Instytut Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin
Dodano: 2020-12-23 - Usługa opracowania, składu, wydrukowania oraz dostawa publikacji promującej wyroby wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych
Dodano: 2020-11-09 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-09-03 - Wydruk materiałów edukacyjnych do projektu wraz z dostawą – broszura, ulotka, plakat
Dodano: 2020-08-21 - Usługa wykonania 3420 kompletów pakietów edukacyjnych (1 pakiet dla rodziny) – 8 etapów.
Dodano: 2020-07-01 - Usługa składu i druku Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego „Lubelskie.pl”
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2020-04-02