Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej z masy MMA na drodze powiatowej nr 1819C na odcinku Dąbrówka – Zgniłobłoty (km 4 +036 do km 4 + 936) i odcinek Drużyny (km 12 + 573 do km 12 + 876)

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej z masy MMA na drodze powiatowej nr 1819C na odcinku Dąbrówka – Zgniłobłoty (km 4 +036 do km 4 + 936) i odcinek Drużyny (km 12 + 573 do km 12 + 876)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej z masy MMA na drodze powiatowej nr 1819C na dwóch odcinkach drogi: 1) odcinku Dąbrówka – Zgniłobłoty (od km 4 +036 do km 4 + 936) – odcinek E-F 2) odcinek Drużyny (od km 12 + 573 do km 12 + 876) 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej w postaci warstw wiążąco – profilującej i ścieralnej na drodze powiatowej Nr 1819C na odcinku Dąbrówka – Zgniłobłoty oraz na odcinku drogi w m. Drużyny o łącznej długości odcinków wynoszących 1,203 km. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót: 1) roboty pomiarowe: - roboty pomiarowe, stała obsługa geodety w trakcie budowy - 1,203 ha, pomiar geodezyjny powykonawczy 1,203 km; 2) roboty drogowe: - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 6 100 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 6 100 m2, - wyrównanie lokalnych nierówności przez ułożenie warstwy wiążąco - profilującej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją urządzeń - 6 100 m2; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 6 100 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 6 100 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 3 cm po zagęszczeniu wraz z regulacją urządzeń – 6 100 m2 3. Zamawiający załącza do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt wykonawczy zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1819C Brudzawy – Dąbrówka – Drużyny ETAP II miejscowość Dąbrówka”, który służy zobrazowaniu przebiegu jezdni. Warstwę wiążąco - profilującą i ścieralną należy ułożyć na powierzchni istniejącej nawierzchni (bez zjazdów). Wskazana wyżej dokumentacja wiąże Wykonawcę tylko w zakresie wykonania warstwy wyrównawczej i ścieralnej zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary poszczególnych robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy pzp). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób kierujących budową i osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. czynności wskazanych w przedmiarach robót. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 48 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z własnym wyborem Wykonawca ma możliwość wydłużenia okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach wynikających z niniejszej SIWZ, wówczas oferta otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. 9. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV główny: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 10. Postępowanie oznaczone jest jako - TN.3211-6/19 Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. Słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS O/Brodnica 46 9484 1150 2200 0001 6598 0065 z adnotacją: Wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku Dąbrówka – Zgniłobłoty i odcinek Drużyny Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach