Przetargi.pl
WYKONANIE KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU GMINY JADÓW ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU

Gmina Jadów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-280 Jadów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
    ul. Jana Pawła II 17
    05-280 Jadów, woj. mazowieckie
    tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
    REGON: 53642700000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU GMINY JADÓW ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Jadów. Zakres robót obejmuje m.in: - wykonanie jednostki zewnętrznej lub wewnętrznej agregatów klimatyzacji, - wykonanie 32 jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie instalacji do odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie sterownika centralnego do systemu klimatyzacji, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia, - naprawa uszkodzeń po przebiciach ścian i stropów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonanie remontu pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Jadów obejmujące: - wykonanie zabudowy kanałów wykonanej klimatyzacji - wykonanie kanałów wyciągowych wentylacji grawitacyjnej wraz z wyprowadzeniem kominów nad połać dachu oraz obróbka blacharska - roboty rozbiórkowe - wykonanie nowych powierzchni podłóg korytarzy z gresu z klasą antypoślizgowości minimum R 11 oraz klasę odporności na ścieranie powierzchniowe minimum PEI 4/6000 - wykonanie nowych powierzchni podłóg w pozostałych pomieszczeniach urzędu z gresu z klasą antypoślizgowości minimum R 11 oraz klasę odporności na ścieranie powierzchniowe minimum PEI 4/2100. - rozmiar, kolorystyka i rodzaj zostanie ustalony na etapie realizacji po uzyskaniu akceptacji zamawiającego - wykucie istniejących osnieznic oraz usunięcie skrzydeł drzwiowych - montaż nowych skrzydeł drzwiowych wraz z osnieżicami - naprawa ubytków tynków na ścianach oraz przycieranie ścian gładzią gipsową - malowanie powierzchni ścian - montaż listew ochronnych z płyt mdf na ścianach krytarzy. Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zmianę tras oraz usytuowanie urządzeń klimatyzacji w porównaniu do wariantu przedstawionego w dokumentacji projektowej, jeśli będzie to rozwiązaniem praktyczniejszym i tańszym w zastosowaniu. Zamawiający wymaga także przeprowadzenia przez oferentów wizji obiektu w celu zapoznania z charakterystyką konstrukcji budynku i możliwościami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia, możliwością wystąpienia kolizji z istniejącą instalajcą teletechniczną oraz możliwości umieszczenia agregatów na poddaszu. Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie odbycia oględzin, które następnie załączy do oferty. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania wentylacji mechanicznej opisanej w dokumentacji projektowej. Przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji bądą leżały po stronie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu dla przedsiębiorców, zgodnie z wymogami ustawy z dn. 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych – (Dz.U. 2019 poz. 2158). Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów dla personelu, zgodnie z wymogami ustawy z dn. 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych – (Dz.U. 2019 poz. 2158) – minimum 2 osoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 2) Wypełniony załącznik nr 1C do SIWZ; 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie układu przedmiaru robót 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 6) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach