Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej metodą skanowania laserowego budynku przy ul. Kopernika 15 w Krakowie oraz opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, dokumentacji badań konserwatorskich i architektonicznych, uzyskanie zaleceń konserwatorskich, opracowanie wytycznych projektowych dla trzech budynków przy ul. Kopernika 15, 15a w ramach zadania pn: ZIM/K1.2/20 ,,Adaptacja budynku przy ul. Kopernika na potrzeby Biblioteki Kraków wraz z pomieszczeniami wystawienniczo – artystycznymi”

Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 341 85 09, 12 616 8299 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 341 85 09, 12 616 8299, fax. -
    REGON: 36725286900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zim.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej metodą skanowania laserowego budynku przy ul. Kopernika 15 w Krakowie oraz opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, dokumentacji badań konserwatorskich i architektonicznych, uzyskanie zaleceń konserwatorskich, opracowanie wytycznych projektowych dla trzech budynków przy ul. Kopernika 15, 15a w ramach zadania pn: ZIM/K1.2/20 ,,Adaptacja budynku przy ul. Kopernika na potrzeby Biblioteki Kraków wraz z pomieszczeniami wystawienniczo – artystycznymi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej metodą skanowania laserowego budynku przy ul. Kopernika 15 w Krakowie oraz opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, dokumentacji badań konserwatorskich i architektonicznych, uzyskanie zaleceń konserwatorskich, opracowanie wytycznych projektowych dla trzech budynków przy ul. Kopernika 15, 15a w ramach zadania pn: ZIM/K1.2/20 ,,Adaptacja budynku przy ul. Kopernika na potrzeby Biblioteki Kraków wraz z pomieszczeniami wystawienniczo – artystycznymi”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 1 do Wzoru umowy. 3. Uwaga: Budynek przy ul. Kopernika 15 wraz z otoczeniem wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-1014 decyzją z dnia 25 stycznia 1996 r. (L. dz. PSOZ-IV/23/96) i podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Budynek przy ul. Kopernika 15 a w części figuruje w gminnej ewidencji zabytków jako tzw. pawilon zakaźny. Dobudowany do niego w latach 80-tych XX w. pawilon, określany nr 15 b, to obiekt współczesny. Przedmiotowe budynki położone są na terenie układu urbanistycznego Wesołej wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-650 decyzją z dnia 16 lutego 1984 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy załączyć: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do wniosku; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z Wykonawców; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wg załącznika nr 2 do wniosku; c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych; d) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 3 do wniosku. e) jeżeli dotyczy - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg załącznika nr 4 do wniosku; f) jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); g) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do wniosku. h) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum). DOTYCZY TYLKO PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: i) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. j) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. i), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach