Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II w małej sali kinowej (sala 203) Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” im. Adama Mickiewicza w Zawierciu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II do małej sali kinowej (sala 203)”

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6722882, 602 773 051 , fax. 326 722 882
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza
    ul. Piastowska 1
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6722882, 602 773 051, fax. 326 722 882
    REGON: 86165300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II w małej sali kinowej (sala 203) Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” im. Adama Mickiewicza w Zawierciu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II do małej sali kinowej (sala 203)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II w małej sali kinowej (sala 203) Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” im. Adama Mickiewicza w Zawierciu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II do małej sali kinowej (sala 203)”. Przedmiot zamówienia (zgodnie z załączonym projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) obejmował dwa etapy inwestycyjne (etap I i etap II). W roku 2017 wykonano etap I, który obejmował: - oznaczenie trasy dla poprowadzenia przewodów wentylacyjnych, - wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych w celu zamontowania przejścia dla kanałów nawiewu i wyciągu, - montaż kanałów wentylacyjnych nawiewnych, - montaż kanałów wentylacyjnych wyciągowych, - montaż kratek nawiewnych, - montaż kratek wyciągowych, - montaż osprzętu wentylacyjnego, - malowanie instalacji na kolor czarny - zaślepienie ścianach zewnętrznych (do czasu rozpoczęcia etapu II). Przedmiotem niniejszego zamówienia jest etap II, który obejmuje: - wykonanie niezalenej konstrukcji wsporczej dla umożliwienia posadowienia na niej centrali wentylacyjnej i agregatu freonowego wraz z orurowaniem, - posadowienie i montaż na ww. konstrukcji wsporczej centrali wentylacyjnej, - posadowienie i montaż na ww. konstrukcji wsporczej agregatu freonowego, - wykonanie układu kanałów zewnętrznych instalacji nawiewnej, wywiewnej i wyrzutowej (montaż kanałów wraz z mocowaniem do ścian, izolacja kanałów, obudowa blachą, itd.), - wykonanie podłączeń elektrycznych, grzewczych i chłodniczych do urządzeń wentylacyjnych i chłodniczych wraz z automatyką, - próbne uruchomienie instalacji, sprawdzenie szczelności instalacji wentylacji, instalacji freonowej oraz szczelności instalacji skroplin, - regulacja poszczególnych instalacji wentylacyjnych, ustawienia automatyki, itp. oraz wykonanie protokołów zdawczo-odbiorczych dot. ww. regulacji. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji do zasilania nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej z istniejącego węzła c.o. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) określa dokumentacja projektowa (projekt budowlanych branża sanitarna instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem małej Sali kinowej w budynku MOK Zawiercie oraz projekt techniczny instalacji zasilania nagrzewnicy centrali wentylacyjnej), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako materiały pomocnicze do kalkulacji ceny). Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin placu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 6. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 10. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 11. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331210-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach