Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie siedziby Nadleśnictwa Gidle w formie zaprojektuj i wybuduj

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, Niesulów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (34) 327 29 70 , fax. (34 ) 327 29 70
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle
    Niesulów 3
    97-540 Gidle, woj. łódzkie
    tel. (34) 327 29 70, fax. (34 ) 327 29 70
    REGON: 15002656900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_gidle /zamowienia_publiczne; https://gidle.katowice.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa reprezentowany przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie siedziby Nadleśnictwa Gidle w formie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej 40 kW, wykonania robót budowlanych polegających na zainstalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej 40 kW zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2. do SIWZ na terenie siedziby Zamawiającego w miejscowości Niesulów 3, 97-540 Gidle, gmina Gidle, powiat radomszczański, województwo łódzkie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej projektu tych urządzeń oraz zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej, o którym mowa w art. 56. ust. 1a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm./. 2. Instalacja fotowoltaiczna musi być zaprojektowana z uwzględnieniem Programu funkcjonalno-użytkowego – stanowiącego załącznik nr 2. do SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa musi obejmować zakres niezbędny do uzyskania wynikających z przepisów prawa warunków, opinii, pozwoleń oraz innych uzgodnień koniecznych dla uzyskania pozwolenia na używanie. Dokumentacja projektowa sporządzona przez wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych prac, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa możliwe było wykonanie poszczególnych prac oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania i eksploatacji. 4. Przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: - zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez Zamawiającego; - wykonania własnym staraniem i na własny koszt badań, analiz oraz ekspertyz, o ile będą niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; - dokonania analizy lokalizacji paneli PV na gruncie wraz ze sporządzeniem koncepcji projektowej w celu przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji przed podjęciem prac projektowych; - przed przystąpieniem do prac związanych z dostawą i montażem instalacji wykonawca przedstawi projekt do akceptacji Zamawiającemu; - po zakończeniu całości prac stanowiących przedmiot zamówienia wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą łącznie z protokołami, świadectwami, dopuszczeniami, atestami, oświadczeniem gwarancyjnym, dowodem pozytywnej symulacji pracy instalacji fotowoltaicznej, instrukcjami, schematami. Projekt powinien zawierać schemat wpięcia instalacji modułów PV w istniejącą instalację elektroenergetyczną. 5. Do prowadzenia prac określonych w projekcie będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez wykonawcę, zaakceptowanej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem przy tego typu pracach projektowych i pozostałych pracach i robotach z tym związanych. 6. Realizacja prac obejmuje swoim zakresem wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania energią obiektów siedziby Zamawiającego o mocy 40 kW. 7. Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Panele fotowoltaiczne powinny być wyprodukowane w roku 2020 lub w roku 2021. 8. Zakres prac obejmuje: - dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej złożonej z niezbędnych elementów: m.in.: inwerterów, paneli, optymalizatorów mocy, konstrukcji wsporczej do montażu paneli na gruncie itp. - dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania instalacją fotowoltaiczną, - przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej Zamawiającego, - przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej, - kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji i przeszkolenie 2 osób w celu poprawnej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i procedur powykonawczych koniecznych do używania instalacji, - bezpłatne usługi serwisowe w okresie rękojmi za wady i gwarancji, - w okresie rękojmi lub gwarancji - czas reakcji na zgłoszenie o wadzie lub awarii do 48 godzin od chwili zgłoszenia. 9. Mogą być zastosowane wyłącznie urządzenia, wyroby i materiały posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania, świadectwo kwalifikacji oznaczone znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydanymi przez uprawnione podmioty kwalifikujące. 10. Materiały i technologie stosowane do wykonania prac muszą odpowiadać zaleceniom i rozwiązaniom przyjętym w dokumentacji i spełniać postawione w niej wymagania techniczne, normowe i estetyczne, posiadać stosowane atesty, aprobaty, certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca montażu instalacji w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, obejmującej wszystkie elementy, w tym prace przygotowawcze, projektowe, montażowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000,00 (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 13 1540 1014 2101 7300 0866 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu „wadium-Fotowoltaika”. Kopię dowodu wpłaty wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. 4. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego. 5. Wadium, zgodnie z art. 45. ust. 3. ustawy, wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale. Dowód wniesienia wadium może być przed upływem terminu składania ofert doręczony Zamawiającemu za pokwitowaniem pod rygorem nieważności w formie pisemnej bądź załączony do oferty. 6. Z treści wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46. ust. 4a. i 5. ustawy. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach