Przetargi.pl
wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z tzw. przygotowaniem posadzki

Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Św. Jacka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. H. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 222 50 18, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Św. Jacka
    ul. H. Sienkiewicza 45
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 222 50 18, , fax. -
    REGON: 04008692100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://swjacek.morgi.pl/remont-kosciola/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z tzw. przygotowaniem posadzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z tzw. przygotowaniem posadzki zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą: a) projekt budowlany przebudowy konstrukcji dachu i rozbudowy budynku kościoła rzymskokatolickiej Parafii św. Jacka wraz z budową przyłącza i wewnętrznej instalacji gazu, w Mysłowicach, ul. H. Sienkiewicza 45; b) projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy kościoła pod wezwaniem św. Jacka w Mysłowicach – instalacja centralnego ogrzewania; c) przedmiar robót pozycja 2 oraz 3. d) pozwolenie na budowę nr 48/2018 z dnia 26 luty 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia; 2) Przedłożenie kosztorysu ofertowego (uproszczony, z zestawieniem materiałów) – Kosztorys powinien zostać złożony w wersji drukowanej i elektronicznej na płycie CD – opracowanej w programie NORMA-PRO lub innym programie kosztorysowym, który może zostać odczytany w programie NORMA–PRO; 4) Przedłożenie parafowanego na każdej stronie i podpisane na stronie ostatniej wzoru umowy w sprawie udzielenia zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia ofertowego; 5) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia; 6) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia; 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia; 8) posiadanie aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej m.in. od ognia, huraganu, powodzi, kradzieży i innych zdarzeń losowych dot. robót, obiektów, budowli, urządzeń mienia ruchomego związanych z wykonaniem zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł. Ubezpieczenie OC spełniające powyższe warunki stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie udzielenia zamówienia. 9. Opis sposobu przygotowywania oferty: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta pod rygorem nieważności musi mieć formę pisemną. 2) Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na swoim formularzu, musi ona zawierać wszystkie elementy zawarte w ww. załączniku, pod rygorem odrzucenia oferty. Do oferty należy dołączyć miesięczny harmonogram rzeczowo – finansowy kontraktu, przygotowany w sposób opisany w punkcie 6 ust.2. zapytania ofertowego 3) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 4) Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym. 5) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 6) Wskazanym jest by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów znajdujących się w kopercie / opakowaniu. 7) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach