Przetargi.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku i lokalach z podłączeniem do miejskiej sieci ul. Archimedesa 2 A i B, ul. Koszykowa 11 A i B. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego gazowego w lokalach mieszkalnych ul. Piotra Skargi 57/2, ul. Piotra Skargi 38/2, ul. Stanisława Moniuszki 2B/2 w Kędzierzynie-Koźlu.

Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Grunwaldzka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 834 981 , fax. 774 834 981
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
    Grunwaldzka 6
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 834 981, fax. 774 834 981
    REGON: 53085931500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku i lokalach z podłączeniem do miejskiej sieci ul. Archimedesa 2 A i B, ul. Koszykowa 11 A i B. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego gazowego w lokalach mieszkalnych ul. Piotra Skargi 57/2, ul. Piotra Skargi 38/2, ul. Stanisława Moniuszki 2B/2 w Kędzierzynie-Koźlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Wykonanie instalacji wewnętrznej c.o. zgodnie z P.T. b) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynku zgodnie z obmiarem, c) Wykonanie przekuć i zamurowanie otworów w przegrodach wewnętrznych pod prowadzenie instalacji c. o. wraz z zabudowaniem rur ochronnych, d) Demontaż elementów posadzki pod przewody prowadzone w posadzce (jeżeli występuje), e) Demontaż grzejników wraz z armaturą ( jeżeli występuje), f) Montaż grzejników wraz z armaturą, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zgodnie z P.T. g) Wykonanie wewnętrznej instalacji grzewczej w lokalach z rur miedzianych łączonych przez lutowanie lub zacisk i podłączenie do szafki licznikowej, h) Montaż pozostałej armatury odcinającej, spustowej i odpowietrzającej, i) Napełnienie instalacji i próby ciśnieniowe instalacji na zimno, j) Wykonanie izolacji cieplnej rurociągów (jeżeli występują), k) Odtworzenie posadzki (jeżeli występuje), l) Rozruch instalacji na gorąco, regulacja hydrauliczna i ustalenie parametrów pracy instalacji, m) Wykonanie i dostarczenie protokołów odbiorczych z prób szczelności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów wg załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) - podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy). B. Oświadczenia/dokumenty składane przez Wykonawcę po czynności otwarcia ofert / na wezwanie Zamawiającego: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale. W przypadku ofert wspólnych, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane roboty instalacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia: 2.1. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł. 2.2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami instalacyjnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2.3. Wykazu robót instalacyjnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty instalacyjne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach